Site icon IAS

רשת דן השלימה רכישת שליש מזכויות החכירה של מלון רימונים אילת

מלון רימונים אילת . שליש מזכויות החכירה עברו למלונות דן. צלם רמי סולומון

חברת מלונות דן מדווחת כי היום, ב-14 במאי, השלימה את רכישת 1/3 מזכויות החכירה במלון רימונים אילת ממלונות הכשרת היישוב.  כמו כן מודיעה החברה, כי במועד ההשלמה נטלה הלוואות מתאגיד בנקאי שתשמשנה בחלקן לתשלום התמורה בגין רכישת המלון.

עיקרי תנאי ההלוואות הם הלוואה בסך של 50 מיליוני שקלים. סך של 25 מיליוני שקלים ישולם באופן רבעוני עד מרץ 2025 (פירעון קרן וריבית רבעונית) ו-25 מיליוני השקלים הנותרים תשולם בתשלום אחד בחודש מרץ 2025.

להבטחת הלוואה זו העמידה החברה לטובת הבנק שעבודים בדרגה ראשונה, ללא הגבלה בסכום, על המקרקעין עליהם בנוי המלון וכן על כל זכויותיה – קיימות או עתידיות – של החברה במקרקעין ו/או במלון. ו/או מכח עסקת רכישת המלון.

ב-18 באפריל דיווחה החברה כי ב-17 באפריל 2019 התקבל אישור עקרוני מרמ"י (רשות מקרקעי ישראל) להעברת מלון רימונים אילת לחברה, ובכך התקיימו כל התנאים המתלים לרכישת המלון.

כפי שפורסם בחודש פברואר, רשת מלונות דן רוכשת חלק ממלונות רימונים ב-225 מיליון שקלים. כחלק מהעיסקה  נרכש חלק מזכויות החכירה של מלון רימונים אילת הממוקם בטיילת הצפונית של העיר וכולל 278 חדרים ושטחי מסחר בהיקף של כ- 1,600 מ”ר.

Exit mobile version