Site icon IAS

רפי בארי פורש מתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת דן

מלון דן אילת. צילום סיון פרג'

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, הודיע היום (א'), כי רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, החליט לסיים את תפקידו בחברה ב-24 בינואר 2019.

בארי הודיע היום על סיום תפקידו במלונות דן ועל רצונו לפנות לדרך חדשה לאחר 20 שנה במלונות דן, בהן כיהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת. בארי כיהן בעבר בשורת תפקידים בכירים, ביניהם כסמנכ"ל שיווק במשרד התיירות, סמנכ"ל יקבי כרמל מזרחי וסמנכ"ל מלונות רדיסון מוריה.

טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל הנכנסת של הרשת . צילום רמי זרינגר

במקומו של בארי מונתה טלי קידר לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של הרשת. בנוסף, יגאל צורף, שכיהן עד כה כראש אגף מכירות במלונות דן, מונה לסמנכ"ל המכירות של הרשת.

קידר וצורף יהיו כפופים ישירות למנכ"ל ניסנבאום. קידר מצטרפת למלונות דן לאחר שכיהנה בתפקידי ניהול שיווק בכיר בחברות מובילות בארץ, ביניהן פלאפון, בנק דיסקונט ואלקטרה מוצרי צריכה. בחברות אלו, קידר ניהלה את האסטרטגיה השיווקית של המותגים השונים והובילה מהלכים ששילבו בין עולמות הריטייל, הדאטה, ה-e –commerce  והחדשנות.

בשלוש השנים האחרונות כיהנה קידר כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה והובילה את פיתוח המותגים השונים ומותגי הסחר הבינלאומיים של החברה.

ניסנבאום איחל לקידר הצלחה בתפקיד החדש ובירך אותה על ההצטרפות למשפחת מלונות דן. לדבריו, הוא סמוך ובטוח שהניסיון העשיר שצברה בתפקידי ניהול שיווק בכירים בעולמות הקמעונאות והשיווק לאורך השנים יאפשר לה להביא רוח חדשה לתפקיד, "אשר תסייע לנו להצליח לשדרג ולהוביל את מותגי החברה קדימה להצלחות גדולות. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות שוב לרפי בארי בשמי ובשם כל חברת מלונות דן, תודה גדולה על התרומה הרבה שלו להצלחת מותגי מלונות דן לאורך השנים."

בארי אמר כי אחרי 50 שנות עבודה, מהן 41 שנים בתחום התיירות, החליט לכוון את פעילותו העתידית בכיוון של התנדבות ותרומה לקהילה. "ענף התיירות הוא דינמי ביותר עם רגישות רבה להשפעות גיאו-פוליטיות וכלכליות. פעלתי לאורך השנים בתקופות עם שינויים משברים ותהפוכות. שפר מזלי שאני יכול לפרוש בתקופת שיא של כל הזמנים בתנועה התיירותית ותוצאות עסקיות מעולות לרשת מלונות דן. אני רוצה להודות למשפחת פדרמן, חברי להנהלת הרשת בעבר ובהווה, ולצוות השיווק והמכירות המעולה על התמיכה, העבודה המשותפת וההישגים המעולים."

Exit mobile version