Site icon IAS

פתאל החזקות: "בוחנת את השפעת נגיף הקורונה על הפעילות העסקית"

ליברפול, עירם של הביטלס. פתאל מעמיקה את אחיזתה גם באנגליה. צילום Depositphotos

חברת פתאל החזקות מעדכנת הבוקר כי הינה עוקבת באופן שוטף אחרי ההתפתחויות בעולם בקשר עם נגיף ה"קורונה" ובוחנת את ההשלכות על פעילותה העסקית בישראל ובאירופה. על פי הערכה ראשונית אשר ביצעה החברה, נכון למועד דוח מיידי זה,  צפויה בחודשים הקרובים הן בישראל והן באירופה ירידה לא מהותית בהכנסות החברה, בעיקר בגין ביטול הזמנות קיימות בשילוב עם ירידה מסוימת בהזמנות עתידיות, אשר להערכת החברה ניתן לייחסן לאירוע נגיף הקורונה והשלכותיו הן הישירות והן העקיפות.

"מטבע הדברים, מדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטת החברה וגורמים כגון המשך התפשטות הנגיף או עצירתו, החלטות של מדינות ורשויות רלבנטיות בארץ ובעולם להפסיק או לחדש טיסות ליעדים שונים או שינויים בביקוש, עשויים או עלולים (לפי העניין) להשפיע על החברה בהתאם להוראות הדין", מדווחת החברה.

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2019 חצו את 4 מיליארד השקלים בהשוואה לכ-2.53 מיליארד שקלים בתקופה המקבילה ב-2018. בתחילת החודש דיווחה פתאל החזקות כי היא מתרחבת גם לליסבון ולבוקרשט.

מפעילה כיום כ-43,000 חדרי מלון

דוד פתאל, מייסד רשת פתאל. .צילום עירית רוזנבלום

רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (63.65%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום
כ- 43,000 חדרים ב- 225 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) ב- 20 מדינות מתוכם 93 בבעלות, 122 בשכירות ו – 10 בניהול. הרשת בישראל שהינה הגדולה בארץ ומנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן, מונה 49 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה), ופועלת תחת המותגים  לאונרדו  LEONARDO,  U , HERODS , NYX, JURYS ו-.APOLLO

באירופה מנוהלת הרשת על ידי דני רוג'ר והיא כוללת 170 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה). המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה, רומניה  ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת 69 בתי מלון, בריטניה (כולל אירלנד) נחשבת לריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 52 בתי מלון.

Exit mobile version