Site icon IAS

מלון היוקרה Sofitel Bangkok Sukhumvit חושף עיצוב חדשני

Sofitel Bangkok Sukhumvit - לובי המחודש עם נברשת מפוארת. צילום Sofitel

תאילנד רשמה 11.4 מיליון כניסות תיירים מה-11 בינואר ליוני השנה, לעומת 11.15 מיליון מבקרים שהגיעו למדינה האסייתית בכל שנת 2022. כשהתיירות ממשיכה לרשום קאמבק משמעותי, תעשיית האירוח במדינה היא עמוד התווך לתמוך בהתעוררות המחודשת בנסיעות לתאילנד. בנגקוק, עם נמל התעופה הבינלאומי שלה, מפתחת במהירות תעשיית אירוח חזקה שיכולה להוביל את ההתאוששות.

אמנם ישנן שפע של אפשרויות אירוח זמינות בבנגקוק, אך מעטים בלבד משמשים כנכסי יוקרה למופת עם רמות גבוהות של אירוח. דוגמה מצוינת היא מלון Sofitel Bangkok Sukhumvit, שעבר לאחרונה שיפוץ מקיף ומרשים ששיפר את עיצובו של המלון ואת היצע האורחים שלו. זה העניק לנכס האייקוני משוב רענן המוערך מאוד על ידי האורחים המבקרים בו.

כבר בכניסה ניתן להבחין בשילוב של אסתטיקה צרפתית עם אלמנטים של עיצוב תאילנדי מסורתי בהשראה מקומית. השילוב העיצובי ניכר בלובי המחודש עם נברשת מפוארת שמזכירה את המחווה התאילנדית הנערצת "וואי ומים" (“Wai and Water”).

Sofitel Bangkok Sukhumvit: סוויטה מפוארת. צילום Sofitel

הנכס כולל 345 חדרים וסוויטות. 176 חדרים יוקרתיים ושלוש סוויטות אימפריאליות. כל סוויטת אימפריאל היא 168 מ"ר וכוללת סלון ופינת אוכל, מרפסת, אמבט ספא ומיטת קינג סייז. הדגשים העיקריים בחדרי המלון כוללים מוצרי טיפוח מבית Balmain Paris, טאבלטים חכמים בחדר, אמבטיות ומקלחות נפרדות, טלוויזיות LED ושקעים אוניברסליים כדי להבטיח שמטיילים בינלאומיים יוכלו להטעין את המכשירים שלהם בצורה חלקה.

לאנשי עסקים יש שפע של אפשרויות במלון הכוללים 15 חדרי ישיבות. לאירועים גדולים יותר, אולם הנשפים Le Grand מציע קיבולת של 800 איש ויש לו גם קיר LED. המלון גם משולב היטב עם מערכת התחבורה של העיר דרך סקייברידג' המקשר הן ל-BTS Asok והן ל-MRT Sukhumvit ובכך מקל על התנועה של משתתפי הכנסים והאירועים המבקרים במלון.

שירותי הפנאי כאן כוללים Sofitel Spa עם L'Occitane בקומה התשיעית, כמו גם מרכז כושר Sofitel הפתוח לאורך כל היום, מלבד בריכה חיצונית בקומה התשיעית של הנכס.

Sofitel Bangkok Sukhumvit:נוף פנורמי של קו הרקיע של העיר הנשקף מהמלון. צילום Sofitel

אפשרויות האוכל והארוחת בוקר במלון כוללות את בר הגג והבראסרי Belga, שמציע נוף פנורמי של קו הרקיע של העיר ויכול לארח עד 200 אורחים. פינת ישיבה חיצונית מושלמת לנוף מהקומה ה-32.

אפשרויות אוכל נוספות כוללות את Le Macaron וכן את Maison Mizuki. Le Macaron הוא בית קפה צרפתי שמביא פרשנות רעננה לחוויית תה אחר הצהריים הצרפתית המסורתית ומהווה מקום נהדר לטעום כמה מאפים צרפתיים משובחים ולחמים טריים, מלבד מגוון תה אורגני. ל- Maison Mizuki יש אוסף מרשים של משקאות חריפים שניתן לשלב בצורה מושלמת עם מנות סושי שהן יצירת אמנות בפני עצמה.

מסעדת Voilà פתוחה לאורך כל היום! כאן, לא רק שמוגש מזנון ארוחת הבוקר המפואר, שבהחלט שווה להתעורר מוקדם עבורו, אלא שהמאכלים המוגשים במהלך שאר היום מציעים שילוב של תפריט מערבי ותאילנדי.

עם מיקום מרכזי, מתקני פנאי ועסקים מעולים, כמו גם הצעות לינה וארוחת בוקר מובילות ברמה גבוהה, מלון Sofitel Bangkok Sukhumvit ממשיך למלא תפקיד מרכזי ולתמוך בפריחה הנוכחית של תיירים המגיעים לבירת תאילנד בחיפוש אחר נכסים חווייתיים יוקרתיים.

Exit mobile version