Site icon IAS

מלון אנאסה בקפריסין: הכי רחוק מזירת המועדונים של איה נפה

מראה כללי של מלון אנאסה בקפריסין. ציון 9.3 בבוקינג. צילום יח"צ

מלון אנאסה (Anassa), אחד מבתי המלון המפורסמים והיוקרתיים בקפריסין, נפתח מחדש לעונת קיץ 2019. מלון Anassa, ה"מלכה", נודע בעולם כולו כאחד ממלונות הספא הנחשבים באירופה. המלון בבעלות ובניהולו של הדור השני של משפחת מיכאלידס – טאנוס, נטשה ואנה – נודע בזכות המיקום הפסטורלי שלו ליד שמורת טבע בלאצ'י (Latchi), מרחק שעת נסיעה משדה התעופה של פאפוס.

חדרי המלון מוקפים גנים רחבי ידיים עם מטעי זיתים ובוגנוויליה ועיצוב ים תיכוני יוצא דופן ושופע קסם מסורתי. במלון 166 חדרים מפוארים, סוויטות ודירות במבנים נמוכי קומה שעוצבו על ידי מעצב הפנים הפריזאי ז'ואל פלאו ומסודרים כמו כפר קפריסאי מסורתי. מרוב החדרים נשקף נוף מרהיב של הים התיכון. ארבע וילות נוספות כוללות בריכות אינפינטי יפהפיות שהינן אידאליות למי שמעונין בפרטיות.

ג'וניור סוויט באנאסה, קפריסין. צילום יח"צ

Thalassa Spa עטור הפרסים, המבוסס על קונספט של בית מרחץ רומי, מציע שלל טיפולים, מטיפולים בודדים ועד תכניות מקיפות בנות 10 ימים לניקוי רעלים.  מתקנים המלון כוללים גם סאונה יבשה ורטובה, מגרש סקווש, אימונים אישיים, שיעורי טניס ויוגה.

במלון הושג דגש גם על פעילות לילדים והוא מציע מגוון פעילויות בידור לכל המשפחה.

ערבי ברבקיו וירידי כפר קפריסאי

באנאסה (מבוטא במילרע) מסעדות ברמה בינלאומית, ביניהן מסעדת הגורמה הרומנטית Basiliko בסגנון פיוז'ן אסיאתי, מסעדת Helios היוקרתית עם ישיבה בחוץ ומסעדת הטברנה Pelagos המוצלת תחת כיפת השמיים. במשך כל העונה נערכים ערבי ברביקיו על חוף הים וירידי כפר קפריסאי, כמיטב התרבות המקומית.

המחירים במלון מתחילים מ-€471 ללילה לזוג בחדר עם נוף לגינה על בסיס לינה וארוחת בוקר. 

הבריכה באנאסה. חלק מספא נודע. צילום יח"צ

Thanos Hotels and Resorts היא קבוצת מלונות היוקרה המובילה בקפריסין, הכוללת שלושה בתי מלון השונים באופיים זה מזה – Anassa האיקוני, Almyra האלגנטי ו-Annabelle הקלאסי. הקבוצה בבעלות משפחתית ומנוהלת על ידה. Aloe הוא מלון רביעי השייך לקבוצת טאנוס. היא הוקמה לפני 40 שנה על ידי אלקוס מיכאלידס המנוח, וכיום בנו, טאנוס מיכאלידיס, עומד בראשה ומשמש כמנהל כללי. מלונות טאנוס קנו להם שם כאחת מקבוצות המלונות המובילות באגן הים התיכון.

Exit mobile version