Site icon IAS

מלון איקסיאן גרנד אול סוויטס רודוס מצטרף לייצוג טרנובה

מלון איקסיאן גרנד אול סוויטס רודוס. צילום יח"צ

מלון איקסיאן גרנד אול סוויטס ברודוס (The Ixian Grand & All Suites) מצטרף למחלקת מותגי המלונאות הבינלאומית החדשה, שייסדה טרנובה בניהולה של יסמין קורן. איקסיאן גרנד אול סוויטס, מעוטר ב-5 כוכבים ונמצא לצד החוף המערבי של רודוס על חוף איקסיה. הוא מוקף בנופים עוצרי נשימה וממוקם במרחק קצר מאתרי התיירות ההיסטוריים ומהאטרקציות השונות של רודוס (כ-6 ק"מ מהעיר העתיקה).

המלון מציע 348 חדרים במגוון רחב של 10 סגנונות עיצוב: סוויטות עם בריכה פרטית ומרפסת, חדרים עם נוף לים או לגן, חלקן  עם ג'קוזי הצופה לים ועוד. במלון 3 בריכות – שתיים מהן עם נוף לים. במלון 4 מסעדות שונות ו-2 ברים, שמציעים עולם גסטרונומי עשיר ומגוון. החל מהמסעדה הראשית של המלון המציעה 3 ארוחות ביום בסגנון בופה, מסעדת לה-קארט ים תיכונית, מסעדת לה-קארט המשלבת אוכל יפני עם אוכל פרואני ומסעדה יוונית מסורתית המגישה ארוחות צהריים וערב. בברי המלון מוגשים קוקטיילים מיוחדים לרווחת האורחים.

בנוסף, במלון מתחם ספא מפואר וחדר כושר מאובזר שמאפשרים לאורחים לשלב בין חופשת בטן גב לפעילות ספורטיבית. בהיותו מלון למבוגרים בלבד (בשיטת הכל כלול) – הוא מציע חופשה מפנקת ומרגיעה נטולת ילדים ודאגות.

מהמלון נמסר: "תחושת האינטימיות ניכרת בכל פינה במלון, בין אם במרחבים המשותפים או הפרטיים שאנו מציעים. כמו כן, אנו מקפידים הקפדה יתראה על יחס אישי ומתן אווירה ייחודית שעוטפת את כל אורחינו מהרגע שבו הם מגיעים אלינו".

מלון איקסיאן גרנד אול סוויטס רודוס. צילום יח"צ

אימרי קלמן, מנכ"ל טרנובה, מסר: "אנו נרגשים מאד להשיק את מחלקת מותגי המלונות הבינלאומיים של טרנובה, שתנוהל ע"י יסמין קורן. המחלקה תעניק למלון איקסיאן גרנד אול סוויטס, כמו לכל לקוחות החברה, מעטפת שיווקית בכדי לספר את סיפורו הייחודו בצורה הטובה ביותר ולהפוך אותו למוכר ואהוב יותר בזירת התיירות הישראלית. אנו מוקירים ומעריכים את לקוחותינו על האמון שהם נותנים בנו ונרגשים לפתוח דלת לאי רודוס, מהיעדים האהובים ביותר על הישראלים”.

טרנובה מייצגת באופן בלעדי מותגי תיירות נוספים ביניהם את קבוצת מלונות  Minor Hotels ואת  קבוצת המלונות המובילה במאוריציוס BEACHCOMBER Resorts & Hotels . טרנובה, שהוקמה ב- 2001 עם מינויו של דב קלמן, מייסדה לנציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, הינה החברה המובילה בישראל לייצוג מותגי תיירות ומייצגת כיום  מעל ל-20 מותגי תיירות, ביניהם משרדי תיירות ממשלתיים, חברות תעופה ומותגי אירוח. בין לקוחותיה נית למצוא את משרדי התיירות של: תאילנד, אבו דאבי, אוסטריה, הונגריה, פולין, קטלוניה ועוד.

Exit mobile version