Site icon IAS

"כך תבלו את חופשת הקיץ המושלמת"

שמעון עמר, מנכל מלון אסטרל וילג צילום יח"צ

המנעו מתורים ולחץ – מומלץ להגיע לארוחות השונות במושב הראשון, כלומר: ארוחת בוקר בדרך כלל עד השעה 09:00, ארוחת ערב 18:30-19:00.

זמני העומס המקובלים הם בדרך כלל בין 09:00 – 10:00 לפני סגירה, ובארוחת הערב אחרי 19:00. כך, תהנו מאווירה נינוחה יותר בזמני הארוחות.

החלטתם לנוח בחדר: שימו שלט המיועד לכך מחוץ לדלת החדר – נא לא להפריע! השלט הינו הסכם בין האורח למלון ובכך, עוזר לצוות עובדי המלון להימנע מכניסה בשעת מנוחה ומבטיח את פרטיות האורח.

לנוחיותכם – אם אתם מעוניינים בניקיון החדר בשעה מסוימת בכל יום : בקשו מראש מפקידת הקבלה. וכך, הצוות יגיע לבקשתכם.

אם אתם בעלי רגישות למזון מסוים (טבעוניים, צמחוניים, אלרגניים, ללא גלוטן וכד'): תאמו ציפיות ועדכנו את צוות המלון ברגישות. וזאת על מנת להיערך להגעתכם בצורה המדויקת עבור צרכיכם.

בהגעתכם למלון בקשו דף מידע כללי, הכולל שעות פתיחה ופעילות של כלל תחנות המלון לדוגמא: שעות ארוחת בוקר, ערב, לובי בר וזמני בריכה, ספא. דף מידע זה עוזר לכם בזמן שהייתכם במלון.

בדקו באתר המלון את מבנה המלון, אופיו, מיקומו, גודל החדר, פעילויות בידור והתאימו אותו להעדפותיכם ולכמות האורחים המגיעים עמכם. כך, תתאמו ציפיות בין האורח למלון ותזכו לחוויה כוללת מהנה.

רשת אסטרל. צילום איה בן עזרי

כשאתם מגיעים להתארח במלון השתדלו להיות מנומסים ומכבדים: התייחסו לצוות המלון ולאורחים אחרים באדיבות ובכבוד. השתמשו במילים ב"בבקשה" ו"תודה" בעת הצורך עם צוות המלון. נימוס עוזר הרבה ביצירת אווירה חיובית ונעימה.

לכל בית מלון כללים ותקנות – השתדלו לכבדם, הכירו את המדיניות וההנחיות של המלון, כגון זמני צ'ק-אין/צ'ק-אאוט, מגבלות רעש וכל כלל ספציפי בנוגע למתקנים. הקפדה על כללים אלו תסייע לשמור על סביבה הרמונית לכל האורחים.

שמרו על רמות רעש למינימום באזורים משותפים ובחדרכם, במיוחד בשעות השקטות. הימנעו מהשמעת מוזיקה רועשת, צעקות או גרימת הפרעות שעלולות להפריע לאורחים אחרים השוהים במלון.

שמרו על ניקיון: שמרו על חדרכם מסודר והשליכו אשפה כראוי. הימנע מהשארת בלגן באזורים משותפים, כגון חדר האוכל, לובי ואזורי הבריכה. הקפידו לבקש שירותי משק כשצריך.

Maris אסטרל צילום איה בן עזרי

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה – בתי המלון מציעים גן עדן קולנרי שמחכה לכם כל השנה בחדר האוכל, אפשר לקחת ולטעום מכל סוגי האוכל האפשריים. התענגו על החוויה המפוארת, תבנו לעצמכם ארוחה עשיר ממגוון העצום של המנות והמאכלים שיתאימו לכם – רק אל תשכחו לקחת בצורה כזו שלא מבזבזת אוכל מיותר והשאירו מקום גם לקינוח.

היו סבלניים והתחשבו: צוות המלון מתמודד עם מספר אורחים ובקשות בו זמנית. אם אתם נתקלים בבעיות כלשהן או שיש לכם בקשות מיוחדות, המתינו ברוגע ובסבלנות. חשוב לזכור שסבלנות והבנה יכולים לעזור לפתור כל בעיה בצורה יעילה יותר.

מגיעים עם ילדים למלון – שוחחו איתם והזכירו להם את חשיבות כללי הנימוס והשימוש במתקנים, ואת הפנייה לצוות המלון.

השגיחו על הילדים בכל עת – חשוב להשגיח מקרוב על הילדים. זאת לא רק למען בטיחותם אלא, למנוע מהם לגרום נזק בשוגג או אי נוחות למלון ולאורחים אחרים.

כבדו את רכוש המלון: התייחסו בכבוד ובזהירות לרכוש ולמתקני המלון. הימנע מפגיעה או שימוש לרעה ברהיטים, מוצרי אלקטרוניקה או כל פריט אחר בחדר ובחללי המלון. דווחו על כל נזק או תקלה לצוות המלון בהקדם.

על ידי ביצוע טיפים אלו תוכלו לסייע בשמירה על אווירה נעימה והרמונית במלון במהלך שהותכם. זכרו, צוות המלון עושה כמיטב יכולתו על מנת להבטיח את שהותכם, ביטחונכם במהלך שהייתכם במלון כדי שתהנו מהחופשה באופן מיטבי.

Exit mobile version