Site icon IAS

ישראל קנדה מלונות נכנסת למלונאות באילת

מלון סוליי אילת שיצורף לישראל קנדה מלונות. צילום יח"צ

זרוע המלונאות של ישראל קנדה, בראשותו של ראובן אלקס, הודיעה כי חתמה היום (ה') על הסכם שכירות ארוך-טווח עם מלון הבוטיק "סוליי" באילת השוכן בחוף הצפוני של העיר, בלב אזור הבילויים והטיילת, ובמרחק הליכה קצר מחוף הים.

העסקה נחתמה מול הבעלים הפרטיים של המלון (משפחת יעקוב) לתקופה של 20 שנה ומוערכת בכ-24 מיליון שקלים. המלון  יעבור לניהול ישראל קנדה מלונות החל מה- 1.2.2020.

המלון שופץ ועוצב לאחרונה על ידי האדריכל ארי שאלתיאל כמלון בוטיק ייחודי, בסגנון מודרני ובו 73 חדרים, 12 סוויטות וספא. בכוונת החברה להפעיל במלון בר טרנדי ומסעדת שף.

עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות עליהן דיווחה החברה לאחרונה: רכישת השליטה מאיסתא של חלקה במלון פאבליקה בהרצליה תמורת 142 מיליון ומלון PLAY שמוקם בימים אלו במגדלי מידטאון ת"א. מלון PLAY צפוי להיפתח ביוני 2020 ובו 120 חדרים, סוויטות, לופטים, לאונג' עסקי משולב עם מסעדת שף ו-roof top.

מלון פליי המיועד במידטאון תל אביב. צילום רונן טופלברג

900 חדרים צפויים לחברה בתל אביב

מלון PLAY  הינו הסנונית הראשונה של הקבוצה בתל אביב מתוך 900 חדרים שצפויים לקום בתל אביב על ידי ישראל קנדה מלונות בחמש השנים הקרובות. נמסר כי בימים אלו נמצאת החברה במשא ומתן לרכישת מלון נוסף במיקום אסטרטגי בתל אביב .

להערכת החברה, עד סוף שנת 2020 תנהל החברה ותפעיל כ-1,000 חדרי מלון בישראל ובמקביל בוחנת אפשרויות להרחבת הרשת מעבר לים.

שיפוץ  מלון הפאר גלי כנרת המיתולוגי, אשר שוכן בטבריה על שפת הכנרת, יהווה את חוד החנית הצפונית של הרשת החל בימים אלו בהובלתו של סער צפריר, אדריכל ומעצב ישראלי החי באמסטרדם. הרשת צפויה  להשיק את המלון בחודש  ספטמבר 2020 .

במעמד חתימת הסכם השכירות, אמר מנכ"ל ישראל קנדה מלונות, ראובן אלקס, כי "אנחנו שמחים להיכנס לעיר תיירות הנופש הדרומית כחלק מאסטרטגיית הקבוצה, לאור ההחלטה להרחיב את המותג. המלון באילת יהווה מוקד משיכה לנופשים מהארץ ומחו"ל שייהנו מחוויית לייף סטייל ואירוח אישי, קונספט ייחודי שכמעט ולא קיים היום במלונות העיר אילת".

Exit mobile version