Site icon IAS

וולדורף אסטוריה ירושלים מציע לרגל חגיגות העשור, חידושים ופינוקים

ארוחת תה מנחה במלון וולדורף אסטוריה ירושלים. צילום נועה ארד

האם חזרנו לתקופת המנדט הבריטי? כך נדמה במלון וולדורף אסטוריה ירושלים… ידוע כי תה מנחה הוא מנהג בריטי מסורתי הנקרא Afternoon tea שבו שותים תה, אוכלים כריכים ומקנחים בסקונס, מיני מאפה ושיחות חולין. את המנהג הגתה אנה ראסל, הדוכסית של ברדפורד בשנת 1830, שהייתה גם הראשונה להפוך את תה של אחר הצהריים לאירוע חברתי, שנועד להפיג את הרעב בין ארוחת הצהריים והערב וכבר משעות מוקדמות יותר, הזמינה את חבריה לביתה למנחת התה.

לרגל חגיגות העשור למלון וולדורף אסטוריה, יגישו את ארוחת תה המנחה עם כמה חידושים, והשיקו חבילה של טיפול זוגי ותה מנחה במחירי השקה אטרקטיביים לחודשים ינואר ופברואר. החבילה כוללת ארוחת תה מנחה לזוג, שמוגש במסעדת הקינגס קורט בין השעות 15:30 – 18:30 וכניסה לספא Guerlain היוקרתי, עם שני עיסויי אימפריאל במשך 45 דקות ושימוש במתקני הספא בעלות של 1240 ₪. עיסוי גוף אימפריאלי הינו טיפול ייחודי של Guerlain שמעורר את כל החושים, ממריץ את זרימת הדם, מקדם חמצון ומביא לרגיעה מוחלטת.  החבילה זוגית בלבד.

ארוחת תה מנחה לשנת העשור של מלון וולדורף אסטוריה, עברה מספר שינויים והחל מאמצע ינואר תוגש במסעדת הקינגס קורט של המלון. הארוחה תכלול מגש 3 קומות ובו כריך מלחם כפרי מלא עם מלפפון וגבינת שמנת שמיר, כריך מלחם אגוזים כפרי, גבינת תום וצ'אטני של עגבניות, כריך מלחם מחמצת, סלמון מעושן, גבינת שמנת וגרידת לימון, טארט סלט ביצים וסלמון מעושן. בנוסף מגוון קינוחים ביניהם פיננסייר–  מיני עוגת שקדים צרפתית עם פירות יער, עוגיות מדלן דבש ולימון, מיני רושר – קראנץ' שוקולד, מוס פרלינה, ציפוי שוקולד ושברי אגוזי לוז, בראוניז גבינה, אקלייר קרמל עם ציפוי שוקולד וכמובן בסקונס המסורתיים שכוללים סקונס קלאסיים, סקונס צימוקים לבנים, קצפת, ריבת תות וריבת תפוז.

ארוחת תה מנחה במלון וולדורף אסטוריה ירושלים. צילום נועה ארד

ארוחת התה במלון וולדורף אסטוריה כוללת, כמובן וכיאה למלון היוקרתי, הגשה אלגנטית מרשימה בכלי פורצלן יוקרתיים, מלווים בסכין חמאה, מזלג מנה אחרונה וכפית תה העשויים כסף, לצד מנות אנינות המוגשות.

אבנר און, מנכל מלון וולדורף אסטוריה: "מלון וולדורף אסטוריה נכנס לשנת העשור שלו. אנו מתכוונים לקיים מספר ארועים במהלך השנה ובמקביל, להמשיך במסורת של שירות ואיכות  מהטובות הקיימות בעולם. החלטנו לפתוח את השנה עם המסורת הנהדרת של ארוחת תה מנחה שאני עוד זוכר בימיי כמנהל מלון הילטון בלונדון, כאשר מדי שבוע הייתי נהנה ממטעמי תה המנחה, אבל עם כמה חידושים של וולדורף אסטוריה. אני מזמין את הציבור הישראלי לקחת פסק זמן ומנוחה קצרה, ולהכיר את המנהג האנגלי ברמה הגבוהה שיש אצלנו, ולהירגע בספא היוקרתי הבינלאומי שיש במלון. מתכון מצוין בימים אלה".

לפרטים והזמנות:

אתר המסעדה: לחצו כאן

054-9509092

אתר הספא:  לחצו כאן

054-9509040

Exit mobile version