Site icon IAS

הצעה חד-פעמית של Airbnb: לילה ב"אחוזת דאונטון"

אחוזת הייקלייר שבהשראתה נוצרה הסדרה אחוזת דאונטאון. צילום Airbnb

כדי לחגוג את עלייתו לאקרנים של הסרט המבוסס על סדרת הטלוויזיה "אחוזת דאונטון", תפתח טירת Highclere את שעריה לשני אורחים לשהייה של לילה, שתהיה זמינה ב-Airbnb. שני מעריצים יוכלו לשהות לילה באחד מחדרי השינה המפוארים ב-26 בנובמבר. האורחים יקבלו גישה בלעדית לטירה ולאדמותיה, כולל ארוחת ערב אקסטרווגנטית בחדר האוכל העיקרי של טירת הייקלייר.

טירת Highclere – ביתה של אחוזת דאונטון הטלוויזיונית – תתן למעריצי הסדרה הזדמנות להתהלך באחוזה האייקונית וללמוד איך החיים היו עשויים להיראות למשפחת קרולי (Crawley) הטלוויזיונית שאכלסה אותה.

חדר באחוזת הייקלייר. להיות בן למשפחת המלוכה ליום אחד. צילום Airbnb

הסדרה "אחוזת דאונטון" – כפי שתורגמה לעברית ממנזר דאונטאון (Downton Abbey) – כבשה את העולם בסערה כשעלתה לראשונה למסכי הטלוויזיה בשנת 2010, וצברה פופולריות לאורך כל 6 עונותיה, עד שירדה משידור בשנת 2015. הסדרה עקבה אחרי עלילותיה של משפחת קרולי האריסטוקרטית וצוות המשרתים המסור שלה באחוזת יורקשייר הבדיונית, משנת 1912 ועד 1925 בכיכובם של מגי סמית', מישל דוקרי ויו בונוויל.

הסרט מתרחש בשנת 1927, ובמרכזו ביקור מלכותי באחוזה של המלך ג'ורג' החמישי והמלכה מרי.

היחס אל האורחים במהלך שהותם יהיה כאל בני משפחת המלוכה, כאשר הרוזן והרוזנת של קארנארוון (Carnarvon) יזמינו את אורחיהם להצטרף אליהם לערב קוקטיילים בלעדי בסלון ואחריו ארוחת ערב מסורתית בחדר האוכל המרכזי. הם ישורתו על ידי המשרת של טירת Highclere עצמה. לאחר הארוחה יוגש קפה בספרייה, לפני שהאורחים יפרשו לאחד מחדרי השינה העיקריים עם חדר אמבטיה צמוד ונוף על פני 4 קילומטרים של גנים ירוקים.

לפני העזיבה למחרת, ייהנו האורחים מארוחת בוקר טעימה וסיור פרטי בשטחים הנרחבים של טירת הייקלייר. בטירה 300 חדרים. מעוצבים ומרוהטים בפאר, כאשר כל פרט מספק תובנה ייחודית להיסטוריה של הטירה. המעריצים יקבלו את ההזדמנות לחקור חדרים איקוניים, כמו חדר המגורים, או להירגע באחד מחדרי השינה, בעקבות המלכים והמלכות.

חדר אוכל באחוזת הייקלייר. Airbnb מציעה לילה באחוזה. צילום Airbnb

לדברי הליידי קארנארוון , "זו זכות גדולה ותענוג לקרוא לטירת Highclere הבית שלי ואני שמחה מאוד לחלוק אותה עם Airbnb לשהייה ייחודית באמת. טירת הייקלייר נמצאת במשפחה מאז 1679 ויש לה היסטוריה עשירה להפליא. אני נלהבת מהסיפורים והמורשת של טירת הייקלייר ומצפה לקבל את פני האורחים העתידיים שלנו".

ואילו לדברי האדי מוסא (Hadi Moussa), מנכ"ל Airbnb של צפון אירופה, "אנו שמחים שיש באפשרותנו להציע למעריצים את החוויה האולטימטיבית של Downton Abbey דרך השהייה הזו של פעם בחיים בטירת הייקלייר. ב-Airbnb אנו נלהבים להציע חוויות נסיעות ייחודיות ובלתי נשכחות לקהילה שלנו, ואנחנו בטוחים כי לאורחים תהיה חוויה קסומה בעת שהותם במיקום האיקוני של 'אחוזת דאונטון'".

טירת Highclere מציעה לינה של לילה לעד שני אורחים ב-26 בנובמבר 2019 בעלות של 150 ליש"ט (660 שקל), כולל מה שתואר לעיל. אפשרות ההזמנה תעלה לאוויר ב-1 באוקטובר 2019 בשעה 12:00.

להזמנה ולצפייה בטירת Highclere – ביתה של אחוזת דאונטון – ב-Airbnb, בקרו באתר.

הספריה באחוזת הייקלייר. אחרי הארוחה יוגש בה קפה. צילום אתר Airbnb

חוקי הבית אין להכניס חיות מחמד, אך 9 כלבים ידידותיים מתגוררים באתר, אסור לעשן, יש לגהץ את כל העיתונים (אחרי השימוש, ככל הנראה, ע.ר.), משרת אחד בלבד לאדם, על הנשים להצטייד בשמלת קוקטייל מיועדת לארוחת הערב, החלפת דברי רכילות מוגבלת למגורים למטה בלבד, הרישום הוא באמצע השבוע.

לפי האתר, מה שאין באחוזה הוא מיזוג אוויר,WIFI, טלוויזיה, מטבח וכניסה פרטית. "כדי לחגוג את ההצעה המיוחדת הזו, Airbnb תורם תרומה לפדרציה הבינלאומית של אגודות הצלב האדום וסהר האדום", הודיעה Airbnb.

אפשר גם לשוט על הקווין מרי 2 של קיונרד

ואילו חברת הקרוזים קיונארד (Cunard) ערכה את הופעת הקולנוע הראשונה שלה עם פרסומת חדשה בשם "חלומות" המוקרנת בבתי הקולנוע בבריטניה לפני כל הקרנה של הסרט "אחוזת דאונטון".

מתוך סרטון הפרסומת של קיונרד על הקווין מרי 2, לרגל הקרנת הסרט אחוזת דאונטאון. צילום Cunard

הפרסומת מתחברת למסע המרגש הטרנס-אטלנטי על הספינה קווין מרי 2 עם קיונארד. הפרסומת בת 40 השניות מזמינה את הצופה לחלום על אהבה, נשפים, מסעות נפלאים ומוזיקה – ואז לשכוח שחלמת. "בעולם שבו לעתים קרובות אנו מתקשים להתנתק מהכל, חופשה על סיפון ספינת קיונארד הוא המקום המושלם להימלט מהיומיום", אמר דיוויד מילו ג'ונס, מנהל השיווק של קיונארד, "הפרסומת הזו לוכדת את התחושה של לחוות את הקסם של הפלגת על סיפונה של ספינת הדגל שלנו המלכה מרי 2, במסעה חוצה האטלנטיק. אנו יודעים שרבים מקהל היעד של המטיילים שלנו הם מעריצים נלהבים של הסדרה, כך שהעלייה שלה למסך הגדול הייתה הזדמנות טובה מכדי שנחמיץ אותה," הוסיף ג'ונס.

Exit mobile version