Site icon IAS

דייב לוינסקי מצטרף למותג הלואו-קוסט של מלונות בראון

חדר במלון דייב בלוינסקי בתל אביב. השני בתלל-המותג בקולקציית בראון. צילום מקס קוברסקי

קולקציית מלונות בראון משיקה בימים אלו את "דייב לוינסקי", מלון בוטיק חדש בלב אזור דרום תל אביב המתחדש, ברחוב נחלת בנימין 85, כמה צעדים משדרות רוטשילד ומשוק לוינסקי הטרנדי.

זהו מלון שני לתת-מותג הלואו-קוסט הצעיר והבועט של קולקציית מלונות בראון – דייב. ממש כמו אחיו הבכור, מלון דייב גורדון, דייב לוינסקי הוא מלון צעיר, עם עיצוב נועז ובועט, הפונה לקהל המבקש ליהנות מחוויית שהיה בוטיקית, אינטימית ומעוצבת במרכז האופנתי של העיר במחירים שלא יקרעו את הכיס.

פינת רחצה במלון דייב לוינסקי. צילום מקס קוברסקי

דייב לוינסקי ממוקם בחלק הדרומי של רחוב נחלת בנימין ההומה, מרחק דקת הליכה משוק לוינסקי הצבעוני והקסום ומשדרות רוטשילד. על עיצובו אחראית האדריכלית והמעצבת אלונה אליאסי, בשיתוף עם מלונות בראון. בעיצוב הושם דגש על שילוב בין וינטג' לעכשווי, תוך שמירה על הרוח הדייבית האדג'ית.

המלון מציע 27 חדרים מעוצבים משני סוגים: אורבן, בגודל 15 מ"ר וקלאסיק, בגודל 18 מ"ר עם מיטות דאבל או טווין. מצעי הכותנה היוקרתיים שהפכו לסימן ההיכר של מלונות בראון, מכסים את המיטות ובאמבטיות נמצאים מוצרי הטואלטיקה של המותג הישראלי הצעיר "המעפילים".

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קולקציית מלונות בראון: "בהמשך להצלחת מלון דייב הראשון ברחוב גורדון בתל אביב ורגע לפני שאנו משיקים מלונות נוספים של בראון תחת תת המותג הצעיר הזה, אנו גאים להשיק את דייב לוינסקי. כקבוצה ששמה לה למטרה להעניק לאורחיה את חוויית האירוח האורבנית האולטימטיבית, איתרנו את הספוט הכי חם בתל אביב, קרוב לתדר, בית רומנו, דלידה וכל מקומות הבילוי הלוהטים בדרום המתחדש של העיר והפכנו אותו למלון שהוא פנינה של ממש במחירים נגישים וידידותיים. בחודשים הקרובים ייפתח דייב נוסף במתחם יד חרוצים בתל אביב ודייב אתונה ביוון. אנו ממשיכים לתכנן מלונות דייב נוספים שייפתחו בערים מרכזיות נוספות באירופה".

המחיר לחדר ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר בספטמבר הוא החל מ-440 שקל. במסגרת חודש ההרצה, ניתנת הנחה של 30% על כל הזמנה בין ה-1-30 בספטמבר. כמו כן ניתנת הנחה של 50% על הלילה השני במבחר מלונות מקולקציית בראון במסגרת מבצע חגים.

מלון אלמינה יפו. עיצוב החדר על ידי מעצב הפנים מיכאל אזולאי. צילום סיון אסקיו

ביפו נפתח מלון Elmina

ואילו ביפו נפתח בימים אלה נפתח  מלון Elmina יפו ("נמל" בערבית) בבניין לשימור בן 100 שנים, בעל ייחוס תרבותי היסטורי מהתקופה העותומאנית. המבנה בו ממוקם המלון, הוקם בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת כבית מגורים, המשלב חנויות ומסחר. בשנת 1998 עבר הבניין תהליך שימור מיוחד כחלק מתוכנית שימור מבנים של העיר ת"א-יפו.

זהו המיזם הראשון  איתו יוצאת לדרך חברת הנדל"ן רופא את ליפמן. עלות ההשקעה בהקמת המלון מוערכת  בכ-15 מיליון שקלים.

פינה בחדר במלון אלמינה ביפו. צילום סיון אסקיו

על עיצוב השטח הציבורי של המלון, בהם החדרים וגולת הכותרת – הסוויטה הססגונית, אמון מעצב הפנים וזוכה בפרס מעצב השנה מיכאל אזולאי, הנחשב לאחד ממעצבי המלונות המצליחים בישראל. אזולאי, בדרכו העיצובית והייחודית לו, השקיע רבות בהתאמת החוויה לאורח החיים העכשווי ובקריצה נוסטלגית מלאת השראה.

האדריכל הבינלאומי רון ארד אמון על תכנון שטח הגג המרהיב של המלון, שבו עתיד להיפתח בר קוקטיילים אקסקלוסיבי להשלמת החוויה וזאת בהתאם למגמה שמתפתחת בשוק מלונות הבוטיק בעולם. השניים עסקו רבות בפיענוח החוויה ההיסטורית הייחודית ותרגומה לאורח החיים העכשווי, תוך שהם מחדשים את המבנה בסגנון ארט דקו מוקפד ובכך מבטיחים את מעמדו של המלון כאבן חן יפואית נדירה.

עיצוב חדרי המלון מושפע מהשפעות אוריינטליות מערביות המשלבים חלונות עותומאניים בעלי קשתות, כאשר לכל חלון יש סיפור משלו: מבעד לאחד ניתן לראות את הים, מבעד לשני את שרידי ההיסטוריה ביפו.

את הגג מחפה פסל אייקוני, המשמש כגוף אור גמיש הלוכד את קרני האור ומאפשר לצללים לרקד תחתיו. רהיטי הגג, עבודת אמנות בפני עצמה, הם שיתוף פעולה ייחודי בין ארד לחברת Moroso, חיבור שהוליד ליין חדש של ריהוט שנקלע ביד על ידי בעלי מלאכה צעירים מהעיר דקר בסנגל, ומוצג לראשונה במלון החדש.

במלון שלושה סוגי חדרים : חדר קלאסי, חדר דלקס  וגולת הכותרת- סוויטת Elmina  יפו המעוצבת כקופסת תכשיטים יקרת ערך האוצרת בתוכה צבעוניות מהפנטת.

מחיר ממוצע לחדר החל מ- 990 שקל  ללילה.

Exit mobile version