Site icon IAS

"דה נורמן" התל אביבי נבחר כמלון הטוב במזרח התיכון

הבריכה על גג מלון דה נורמן בתל אביב. הוכתר כמלון הטוב במזרח התיכון ואפריקה. צילום סיון אסקיו

מלון "דה נורמן"  בתל אביב הוכתר על ידי מגזין התיירות הנחשב Conde Nast Traveler  למלון הטוב מבין מלונות אזור המזרח התיכון ואפריקה (ובמקום ה-21 בעולם), תוך שהוא זוכה לציון של 99.29 מתוך 100. הדירוג, שיתפרסם בגיליון נובמבר של המגזין, מהווה אות של כבוד למלונאות הישראלית, כאשר אחרי הנורמן ממוקמים ברשימה מלון קינג דיוויד הירושלמי מרשת מלונות דן (מקום 2), וולדורף אסטוריה הירושלמי מרשת הילטון (מקום 8), מצודת דוד הירושלמי (מקום 9) וממילא הירושלמי אף הוא (מקום 11). אלו נכללים ברשימה לצד מלונות יוקרה מיעדים כמו אבו דאבי, עומאן, דוחא ודובאי.

לדברי ירון ליברמן, מנכ"ל המלון: "הזכייה מהווה גאווה עצומה למלון בפרט ולתעשיית התיירות הישראלית בכלל, ועדות להערכה העצומה לה זוכה ענף המלונאות המקומי בעולם. ההכתרה הנוכחית מצטרפת לשורת רשימות אקסקלוסיביות בהן נמנה המלון מאז פתיחתו בשנת 2014, הכוללות, בין היתר, את זכייתו בתואר מלון הבוטיק הטוב בעולם על פי מגזין Jetsetter, רשימת עשר המסעדות המעוצבות באירופה של מגזין ELLE וה-Gold list של בתי המלון הטובים בעולם של מגזין "Conde Nast Traveler.

חזית המלון. אלגנטיות והסגנון העשיר של שנות העשרים עם אירוח אקסקלוסיבי. צילום סיון אסקיו

מלון דה נורמן שוכן בסמוך לשדרות רוטשילד בתל אביב, ומשלב את האלגנטיות והסגנון העשיר של שנות העשרים של המאה הקודמת עם אירוח אקסקלוסיבי ושירות בסטנדרט המודרני הגבוה ביותר. המלון ממוקם בשני מבנים היסטוריים ברחוב נחמני שעברו שימור מקיף, הנאמן לסגנונם האדריכלי הייחודי ומציע חוויית אירוח מוקפדת הכוללת שירותים ומתקנים מפוארים, ביניהם בריכת שחייה על הגג, חדר כושר מאובזר, חדר טיפולים ושתי מסעדות – מסעדת אלנה בה מציג השף ברק אהרוני מטבח מקומי אלגנטי, ומסעדת דיינינגס שהינה שלוחה מקומית של המסעדה הלונדונית המציעה מטבח יפני מודרני, מתוחכם ויצירתי.

ולכל היופי הזה יש מחיר – וגבוה. מבדיקה מדגמית עולה כי בסוף שבוע בנובמבר, מחיר לילה לחדר דה לקס זוגי עומד על 2,359 שקל ומסתיים ב-5,880 שקל לסוויטה פינתית. יצויין כי ב"אותיות הקטנות" מופיעה ההערה כי אזרחי ישראל חייבים בתשלום מע"מ (העומד על 17%)  אשר אינו מחושב בעלות הכוללת של ההזמנה ויש לשלמו במלון.

פירוט הזוכים באתר הקונדה נסט

Exit mobile version