Site icon IAS

איחוד האמירויות פורחת: יותר חדרי מלון מבירות העולם הגדולות

דובאי מובילה את שווקי האירוח האזוריים. צילום עוזי בכר

נתונים עדכניים מחברות מחקר גלובליות מצביעים על עתיד מזהיר לתעשיית האירוח של איחוד האמירויות. מהפרסומים של Deloitte ו-STR עולה כי התיירות ממשיכה להיות בראש סדר העדיפויות של ממשלות אזוריות. יריד התיירות הקרוב – Arabian Travel Market (ATM), ישמש כמפגש מרכזי עבור בעלי עניין בתחום האירוח והוא יתקיים בין ה-6 ל-9 במאי 2024 במרכז הסחר העולמי של דובאי.

עוד עולה מנתוני חברת Deloitte, כי דובאי מובילה את שווקי האירוח האזוריים עם תחזית חזקה לשנת 2024. העיר מציעה כעת יותר חדרי מלון מבירות גדולות כמו לונדון, ניו יורק ובנגקוק, ונכון לחודש זה, דובאי מציעה למעלה מ-150,000 חדרי בתי מלון.

נתונים ממחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET) מצביעים על 17.15 מיליון לינות מבקרים במהלך 2023, כאשר משך השהייה הממוצע גדל אף הוא. לפי Deloitte, התפוסה הגיעה לשיא של 88% בחודש פברואר.

מנתוני חברת STR עולה כי ריאד מובילה במונחים של גידול בהיצע המלונות עם 28,465 חדרים נוספים, גידול של 134%. בינתיים, דוחא הכפילה את מלאי המלונות שלה בעשור האחרון, עם היצע נוכחי של 39,968 חדרים.

הלובי של מלון אטלנטיס דה-פאלם, דובאי. צילום עוזי בכר

"כשנוף האירוח באזור המפרץ (GCC) ממשיך להתפתח, הנתונים מציירים תמונה משכנעת של צמיחה והזדמנויות. ATM 2024 יציג מגוון רחב של מותגי אירוח מרחבי העולם, ואנו שמחים לדווח כי חלה עלייה של 21% בשטחי התצוגה המוקדשים למותגי בתי מלון השנה, מה שמפגין עניין וביקוש חזקים", אמרה דניאל קרטיס (Danielle Curtis), מנהלת Arabian Travel Market (ATM).

קרטיס הוסיפה ואמרה: " רשת IHG Resorts היא השותפה הרשמי של ATM 2024, והשנה היריד יקבל בברכה כמה מהמותגים המכובדים ביותר בתעשיית האירוח, כולל Four Seasons Hotels, Rosewood Hotels and Resorts, וקבוצת Shangri-La. ראוי לציין שמספר מותגי האירוח המוצגים ב-ATM גדל ב-12% עם מבחר של מותגים בינלאומיים ואזוריים ידועים. עם כל כך הרבה מותגים ברמה עולמית שנוכחים בכל קטגוריות של יוקרה, ATM 2024 מבטיח חוויה מעשירה לכל הנוכחים".

Exit mobile version