Site icon IAS

תמ"מ חוגגת 70 שנה להיווסדה

מימין, אמיר שוצמן מנכ"ל תמ"מ, גונן אוסישקין מנכ"ל אל על ואלי דפס יו"ר אל על. צילום אילן חתוכה

אלי דפס יו"ר אל על, גונן אוסישקין מנכ"ל החברה, אמיר שוצמן מנכ"ל חברת תמ"מ (תעשיות מזון מטוסים) וחברי הנהלת אל על, ציינו במסגרת ארוחה חגיגית ומרגשת שהתקיימה בחברת תמ"מ,  70 שנה להקמתו של המפעל הוותיק. כמו כן, באירוע השתתפו עובדי תמ"מ לדורותיהם, שליוו את פעילות החברה לאורך השנים.

תמ"מ, שהוקמה בשנת 1949, הינה הקייטרינג התעופתי הגדול בעולם לייצור מזון כשר למטוסים. מדובר באחד מהגופים הוותיקים במשק הישראלי, שרק בעשור האחרון הכפיל את פעילותו מ- 3.5 מיליון ל-7 מיליון ארוחות בשנה ועשרות אלפי ארוחות ביממה.

בחברה מועסקים מעל ל-500 עובדים, ביניהם עשרות עובדים בעלי צרכים מיוחדים, כחלק מהרצון לסייע ביצירת שוויון  תעסוקתי בחברה הישראלית.

מימין, אמיר שוצמן מנכ"ל תמ"מ וגונן אוסישקין מנכל אל על. צילום אילן חתוכה

אוסישקין אמר כי "מדהים לראות מפעל שקיים כבר 70 שנה, מייצר 7 מיליון ארוחות מדי שנה. זה מרגש לראות כיצד החברה מוקירה את אנשיה ועובדיה לאורך כל הדורות, שחלקם נמצאים איתנו כאן היום. אני צופה עתיד ורוד ומזהיר עבור תמ"מ, בייחוד כאשר המפעל החדש ייפתח. לכל  מי שעובד במפעל המיוחד הזה, אני רוצה להודות מקרב לב, כי אתם מבשלים עם נשמה".

המפעל החדש יתמוך בייצור של כ-40,000 מנות ביום

שוצמן, מנכ"ל תמ"מ הוסיף כי "אני שמח ונרגש לציין 70 שנה להקמת תמ"מ. מדובר בציון דרך משמעותי בחיי החברה. אני רוצה להודות לכל העובדים המסורים שליוו את החברה לאורך השנים והפכו את תמ"מ למשפחה אחת גדולה. כמו כן, אני מודה על הבעת האמון של אל על  בנוגע להחלטה להשקיע במפעל חדש ומודרני שיאפשר לנו להתקדם ולהתפתח ב-25 השנים הבאות. מאחל לכולנו לחגוג שנים רבות של עשייה פורה והצלחות".

כזכור, לפני כחודש התקיים טקס חגיגי להנחת אבן פינה להקמת מפעל חדש עבור תמ"מ, אשר יחליף את המפעל הנוכחי שנבנה לפני 52 שנים.

המפעל החדש, שסיום הקמתו מתוכנן לסוף 2021, ייבנה על שטח של מעל 13,000 מ"ר באזור התמך המערבי בנתב"ג ויתמוך בייצור של כ-40,000 מנות ביום, עם מערך מטבחים, חדרי קירור ומקררים בשטח של 8,000 ממ"ר ושטחי אחסנה לכ-3,000 משטחים. בהתאם להסכם שחברת תמ"מ חתמה מול רשות שדות התעופה, הזיכיון להפעלתו של המפעל החדש הינו ל-25 שנים.

Exit mobile version