Site icon IAS

קו טיסות חדש ליונייטד: מתוך העיר לעיר

מטוס הבומברדייה החדש של יונייטד איירליינס לטיסות "מעיר לעיר". צילום יח"צ

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה על קו טיסות חדש בין נמל התעופה רונלד רייגן וושינגטון לבין נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי בניו יורק החל ב-29 במרץ. רוב הטיסות של יונייטד יתבצעו בדגם CRJ-550 של בומברדייה – המטוס האזורי היחיד בעולם שכולל שתי מחלקות ו-50 מושבים. דגם CRJ-550 מיועד למי שנוסעים לרגל עסקים או פנאי, ומעוניינים בחוויה הכוללת מושבי מחלקה ראשונה, חיבור Wi-Fi, יותר מרחב לרגליים ודי מקום למזוודת טרולי.

ניו יורק. קו טיסות חדש בינה לנמל התעופה רונלד רייגן וושינגטון. צילום Depositphotos

מנכ"ל יונייטד בישראל, אבי פרידמן, אמר: "זו בשורה נפלאה ללקוחותינו הטסים בקו מתל אביב לוושינגטון או מתל אביב לניויורק/ניוארק ורוצים לבקר בשתי הערים. עם השקת קו הטיסות החדש – ועם 13 טיסות יומיות – יונייטד תהיה חברת התעופה היחידה בעולם שמציעה חיבורים רבים כל כך בין שתי הערים".

‏CRJ-550 הוא המטוס הראשון מסוגו, המציע מגוון רחב של שירותי פרימיום, בהם: עשרה מושבים במחלקת United First, עוד 20 מושבים במחלקת Economy Plus ו-20 מושבים במחלקת Economy; המטוס מכיל מספיק מקום למזוודת טרולי עבור כל לקוח; מזנון כיבוד בשירות עצמי ללקוחות United First, שבו זמין מבחר רחב של חטיפים ומשקאות; יותר מרחב לרגליים בכל מושב בהשוואה לכל מטוס 50 מושבים אחר שמפעילה חברת תעופה אמריקאית כלשהי. אפשרות להישאר מחוברים במהלך הטיסה עם United Wi-Fi.

Exit mobile version