Site icon IAS

פרינסס קרוזס נכנסת לשוק הקרוזים הסיני

חברת הקרוזים, פרינסס קרוזס, נכנסת לענף השייט המתפתח בסין. הספינה Sapphire Princess מתכננת לשרת ב-2014 כ- 70 אלף נוסעים במהלך עונת השייט האורכת 4 חודשים ומתחילה במאי .
 
נמל הבית של האונייה Sapphire Princess יהיה שנחאי וחברת האם, קרניבל קרוזס, פתחה משרדים כדי להוכיח את חשיבות פעילותה בסין בערים:  בבייג'ינג, טיאנג'ין, שנחאי, גואנגזו ונגדו.
 
"אנו שמחים להביא לסין חווית שייט פרימיום", אמר אלן בקליו, מנכ"ל ונשיא פרינסס קרוזס."למרות ששרתנו אלפי סינים באוניות שלנו במהלך השנים האחרונות אנחנו חושבים שזה הזמן להציע חווית שייט יוקרתית לצרכן הסיני מסין".
 
המסלולים בסין יהיו בין 3 ל-7 ימים המתאימים לימי החופשה הממוצעים של התייר הסיני. המסלול של 7 ימים יכלול את סיאול, עיירת החוף בוסאן, האי הקסום  ג'ג'ו לפני החזרה לשנחאי. המסלול של 5 ימים יכלול את ג'ג'ו ו- אינצ'און. המסלול של ה-4 ימים יכלול את בוסאן וג'ג'ו. המסלול של 3 ימים יכלול את ג'ג'ו.
 
משקלה של  האונייה  116 אלף טון ונושאת 2,670 נוסעים. באוניה 28 סוויטות עם מרפסות פרטיות, קזינו, חניות פטורות מכס, מרכז כושר וספא, סיפון ספורט, מרכז לילדים, ספריה, אינטרנט קפה, קפלת חתונות, גלריה לאומנות ומגרש מיני גולף.

Exit mobile version