Site icon IAS

פינאייר בהכנות לטיסות מישראל

לקראת תחילת טיסותיה הישירות מהלסינקי לתל אביב בקיץ 2013, הודיעה חברת התעופה פינאייר, על שירותים מיוחדים שמציעה החברה לקהל הנוסעים בישראל : תשלום מראש עבור מטען יד נוסף והזמנה מוקדמת של מושב במטוס.
 
שירותים אלו מקוונים במערכת הזמנת אמדאוס, הפועלת גם אצל סוכני הנסיעות בישראל. החברה הבהירה, כי המחיר עבור מזוודה נוספת נמוך יותר בתשלום מראש אצל סוכן הנסיעות או באינטרנט, מאשר  בנמל התעופה.
 
לדוגמא, התשלום מראש עבור מזוודה נוספת בטיסה לפינלנד, לסקנדינביה ולארצות הבלטיות הוא 20 יורו (בנמל התעופה 30 יורו), בטיסות ליתר מדינות אירופה – 30 יורו (בנמל התעופה 40 יורו) ובטיסות בין-יבשתיות 60 יורו (בנמל 80 יורו).
 
אשר לשירות בחירת מושב בטיסה: מחיר בחירה מוקדמת של מושב עם מקום נוח לרגליים בטיסות לפינלנד, סקנדינביה והבלטיות הוא 16 יורו, מושב בשורה קדמית  12 יורו ומושב רגיל 8 יורו.
 
בטיסות ליתר ארצות אירופה: מחיר מושב לארוכי רגליים 24 יורו, בשורה קדמית 15 יורו ומושב רגיל 12 יורו. בטיסות בין-יבשתיות: ארוכי רגליים ישלמו   60 יורו, בשורה קדמית 40 יורו ומושב רגיל 20 יורו. ילדים מתחת לגיל 11 זכאים ל-50% הנחה על כל המחירים.
 

Exit mobile version