Site icon IAS

סופ"ש אירי במלון אחוזת אסיאנדה ביער

מלון הספא והנופש "אחוזת אסיינדה ביער" מרשת C HOTELS יוצא בשיתוף פעולה עם חברת התיירות ארנון פז, המתמחה בנופשי תוכן, ויחד משיקים- סופ"ש בסגנון אירי. סוף שבוע סוחף ולא שגרתי הכולל מופעים מרהיבים, הרצאות ובעיקר, טעימות בירה וויסקי אירי משובח.

 

חופשה פסטורלית במרומי הגליל המערבי מלווה בתכנים מרתקים

אחרי החופשים, החגים והחופשות זה הזמן לקחת פסק זמן ולהתפנק. אם עוד לא ביקרתם באחוזת אסיינדה ביער – מצפה לכם חוויה פסטורלית המשלבת נופים קסומים עם טעמים גליליים.עם קצת תוכן מעשיר ועוד קצת וויסקי משובח – החוויה כולה הופכת למושלמת במיוחד.

 

מה בתוכנית?

סדנת בירה "גינס"

מופע מחול אירי אותנטי

סיור מודרך ביקבי רמת הגולן (באוטובוסים מפוארים)

סדנת וויסקי

מסע מרתק וצבעוני לאירלנד

 

 

הסופ"ש יתקיים בין ה- 26-28.12.2013

מחיר החבילה  1499 ₪ לאדם בלבד (כחלק מזוג), לשני הלילות על בסיס חצי פנסיון (א. בוקר וערב)

להזמנות 03-6172058/ 03-6172018 (ישירות מול ארנון פז)

 

מלון "אחוזת אסיינדה ביער" שוכן בלב יער טבעי וצופה אל הנוף ההררי של הגליל המערבי. המלון בנוי כאחוזה ספרדית וכולל כ- 140 חדרי אירוח הטובלים במדשאות פסטורליות המתפרסות על כ- 70 דונם. המלון מציע שלל אטרקציות ופינוקים, ביניהם, מרכז ספא חדשני המשקיף לנוף מרהיב, מגרשי ספורט ומיני גולף, מועדון ילדים ואודיטוריום מרשים לכנסים. ייחודו של המלון טמון בהיותו מתאים לבילוי רומנטי, כמו גם, לאירוח משפחות בסטנדרטים מלונאיים גבוהים של מלונות ספא ונופש.

 

 לרשת 4 מלונות נוספים: מלון נווה אילן הממוקם בנוף הפסטורלי הרי יהודה, מלון C הוטל אילת הממוקם במרכז העיר, מלון C HOTEL טבריה אידיאלי למטיילים באזור הצפון, ומלון C HOTEL טבריה בוטיק- חוויה של מלון, אווירה של "בוטיק".

https://www.youtube.com/watch?v=gl6kZpG85vQ

Exit mobile version