Site icon IAS

מונרך משיקה את הקו לאילת

מונרך איירליינס השייכת למונרך – קבוצת תעופה עצמאית בריטית שהחלה בדצמבר 2015 בפעילותה החדשה והסדירה  בישראל ומפעילה כיום שני  קווים ישירים מתל אביב ללונדון ומת"א למנצ'סטר, פותחת ביום חמישי הקרוב את הקו העונתי מאילת (עובדה) ללונדון (לוטון) במחיר אטרקטיבי של כ-45 דולר לכיוון מאילת.

הקו מאילת שנפתח לראשונה בדצמבר 2015, יפעל הפעם מתחילת נובמבר 2016 ועד אפריל 2017 כולל, פעם בשבוע בימי חמישי. הטיסה משדה התעופה בעובדה תמריא בשעה 18:05 בערב ותנחת בשדה התעופה בלוטון בשעה 21:45. הטיסה מלוטון תמריא בשעה 9:45 בבוקר ותנחת באילת בשעה 16:55 אחה"צ. מחיר הטיסה החל מ-45 דולר לכיוון מאילת ללונדון והחל מ-136 דולר לכיוון מלונדון לאילת.

ניתן להזמין את הכרטיסים גם בדף האינטרנט הידידותי בעברית בכתובת:www.monarch.co.il  או בשירות הלקוחות בעברית 3599* המופעל על ידי נציגות המכירות בישראל ממן אוויאיישן/APG.

מונרך במקביל מפעילה קווים סדירים וישירים מנתב"ג ללונדון ומנצ'סטר, 3 פעמים בשבוע. מת"א ללונדון לוטון בימים ראשון, שני וחמישי ומת"א למנצ'סטר בימים שלישי, חמישי ומוצ"ש (בנובמבר/לוח זמני הטיסות למנצ'סטר יעברו ממוצ"ש לימי ראשון ויפעלו פעמיים בשבוע בימי ראשון וחמישי, מחודש מאי/לוח זנהי הטיסות למנצ'סטר יחזרו לתדירות של שלוש פעמים בשבוע ויפעלו בימים ראשון, שלישי וחמישי).

מונרך שמה בראש סדר העדיפויות את הענקת השירות הטוב ביותר לנוסע לפני ובמהלך הטיסה ובהתאמת הנסיעה לצרכיו ולבחירתו,  החברה מציעה 3 סוגי כרטיסים לנוסעים הישראלים: כרטיס הכולל טיסה בלבד,  כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא + מזוודה עד 23 ק"ג, כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא מועדף עם מרווח רגליים גדול יותר של 86.36 ס"מ ומזוודה עד 26 ק"ג, כמו כן צ'ק אין אונליין כלול בשתי האפשרויות האחרונות. 

בימים האחרונים הודיעה מונרך על ההשקעה הכספית הגדולה ביותר ב-48 שנות ההיסטוריה של החברה בגובה של כ-165 מיליון פאונד (כ-182 מיליון יורו). ההשקעה תבוצע ע"י בעל המניות העיקרי בחברה, קרן ההון "גרייבול".  החברה גם חידשה את רישיון ה-ATOL שלה בבריטניה ותוציא לפועל תוכניות התפתחות עתידיות ומשמעותיות נוספות.

מונרך גם הודיעה באוקטובר 2014 על הזמנת 30 מטוסים חדישים מסוג בואינג 737 מסוג MAX-8 עם אופציה לרכישת כ-15 מטוסים נוספים. משלוח המטוסים הראשון אמור להגיע לצי החברה ב-2018.

מונרך הינה קבוצת תעופה עצמאית מובילה בבריטניה אשר חוגגת בימים אלה 48 שנה להיווסדה. מונרך מחזיקה בחברת תעופה סדירה, חברה מובילה לסיטונאות תיירות ומחלקת הנדסה ותחזוקת מטוסים זוכת פרסים. מונרך איירליינס פועלת מחמישה בסיסים בבריטניה: לונדון לוטון, לונדון גטוויק, ברמינגהם, מנצ'סטר ולידס-ברדפורד.  החברה הציעה 6 מיליון מושבים ב-2015 ומחזיקה כיום צי של כ- 35 מטוסים. חברת התיירות של מונרך מציעה גם חבילות הכוללות את יעדי הטיסות הסדירות של חברת התעופה ומלונות תוך כדי התמקדות בערים, חופים ואתרי סקי מובילים.

איאן צ׳יימברס המנהל המסחרי של מונרך: ״אנחנו שמחים לפתוח שוב את הקו מאילת ללונדון. אנו מאמינים בשוק הישראלי והתפתחותו ומרוצים לראות את הדרישה הגדולה לטיסות מונרך מת״א ללונדון ומנצ׳סטר, כמו גם את ההצלחה הגדולה. הטיסות מאילת יעניקו אפשרות נוספת לנוסעים הישראלים לטוס לביקור בלונדון וזאת בטיסות מונרך הישירות, הנוחות ובמחירים אטרקטיביים ביותר. במקביל הטיסות יאפשרו להביא הרבה תיירים מבריטניה ליהנות מאילת ומהים האדום״.

 

Exit mobile version