Site icon IAS

לידיעת הטסים להודו: מהלך מבורך וראוי מחייב קבלת הכבודה במהירות

נוסעת באחד מנמלי התעופה של הודו. צילום freepik

הודעה משמחת לטסים בחברת תעופה הודית לביקור במדינה ? הלשכה ההודית לביטחון תעופה אזרחית (India's Bureau of Civil Aviation Security) הודיעה לשבע חברות תעופה הודיות (אייר אינדיה, אינדיגו, אקאסה, ספייסג'ט, ויסרה, אייר אינדיה אקספרס קונקט ואייר אינדיה אקספרס) על הדרישה החדשה המחייבת קבלת מזוודה ראשונה תוך 10 דקות מרגע כיבוי המנועים וכל השאר תוך מקסימום 30 דקות. חברות התעופה התבקשו לאשר ולהבטיח לציית לדרישה עד יום שני הקרוב.

הדרישות החדשות מגיעות לאחר שהלשכה ההודית לביטחון תעופה אזרחית (BCAS) ביצע פיילוט בשישה נמלי תעופה הודיים כדי לעקוב אחר זמן הגעת הכבודה. התוצאות לא היו משביעות רצון למרות שיפורים מסוימים, לדברי הרשות. כל שדה תעופה שבו פועלות שבע חברות התעופה אמור לעמוד בדרישות החדשות שנקבעו על ידי ה- BCAS, למרות שהפיילוט בוצע רק בשישה נמלי תעופה. ההנחיה תיכנס לתוקף ב-26 בפברואר 2024 עבור שבע חברות התעופה.

אייר אינדיה צרפה את מטוס האיירבוס A350-900 הראשון שלה. צילום איירבוס

חברות התעופה ההודיות התקשו לעמוד בתקני השירות ולשמור על עקביות באיכותם בשנים האחרונות. לעיתים קרובות יש תלונות של נוסעים בנוגע ליעילותן של חברות התעופה בטיפול בכבודה. בשנה שעברה, מספר חברות תעופה הודיות ספגו קנסות בגין אי ציות לתקנות השירות או הבטיחות. לא ברור אילו פעולות ינקטו חברות התעופה ההודיות כדי לפתור את מצב מסירת הכבודה הכאוטי והאיטי, או אם יהיו עונשים על אי עמידה בדרישות החדשות. עם זאת, ניכר כי חברות התעופה ההודיות משקיעות משמעותית יותר בחוויית הלקוח בשנים האחרונות, כאשר התחרות המקומית מתעצמת.

מחוץ להודו, חברות תעופה בינלאומיות רבות הפכו את מסירת הכבודה המהירה לעדיפות עליונה, ולחלקן יש אפילו תוכניות המעניקות אחריות לזמן אספקת הכבודה. לדוגמא, למספר חברות תעופה אמריקניות, יש הבטחה של 20 דקות מפתיחת הדלת ועד להגעת הכבודה.

Exit mobile version