Site icon IAS

לופטהנזה: חילופי משמרות

הנהלת קבוצת לופטהנזה הודיעה היום (רביעי), על מינויו של עופר קיש לתפקיד מנכ"ל הקבוצה בישראל.

קיש (53), ייכנס לתפקידו כמנכ"ל קבוצת לופטהנזה במרץ 2017, ויחליף את  רולף קולר אשר כיהן בתפקיד מנכ"ל הקבוצה בישראל ב-3 השנים האחרונות.

קיש הצטרף לקבוצת לופטהנזה לפני למעלה מ-25 שנה, שימש בתפקיד מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל בין השנים 2003-2009 ואז קודם לתפקיד מנהל המכירות האזורי של לופטהנזה במזרח אירופה.

מנכ"ל לופטהנזה ישראל היוצא, רולף קולר מסר: "איחודן של לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS  תחת הנהלה אחת בישראל מהווה הבעת אמון בשוק הישראלי ותאפשר לקבוצת לופטהנזה להעניק ללקוחותיה שירותים סינרגטיים."

עוד הוסיף קולר:  "שלוש השנים האחרונות  בהן שרתתי  בתפקיד מנכ"ל הקבוצה בישראל  היו שנים  מאתגרות ומרתקות. לכבוד הוא לי  להודות לצוות העובדים הנפלא בישראל, על מסירותו  ועל תרומתו הרבה לייצוב מעמדה של קבוצת לופטהנזה כקבוצת התעופה הזרה המובילה בישראל. בהזדמנות זו אני מבקש  לברך את עופר קיש לרגל המינוי ולאחל לו בהצלחה  באתגר של מימוש אסטרטגיית ההטמעה של חברות התעופה, לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן,  בקבוצת לופטהנזה."

בתוך כך, מסרה הנהלת קבוצת לופטהנזה כי הוצע לדניאלה סער, אשר שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת המכירות של קבוצת לופטהנזה בישראל, קידום לתפקיד ניהולי בשורות החברה בחו"ל, זאת על רקע הצלחתה של סער וצוות המכירות של הקבוצה בישראל,  בייצור הצלחות עסקיות משמעותיות ומיצוב קבוצת לופטהנזה כקבוצת התעופה הזרה המובילה בישראל. 

על התפקיד הבינ"ל שהוצע לדניאלה סער מסר קולר: "בשם הנהלת לופטהנזה אני רוצה להודות לדניאלה סער על מחויבותה העמוקה ותרומתה הגדולה לפעילות קבוצת לופטהנזה בשנתיים האחרונות, במהלכן היא עמדה בראש צוות המכירות הישראלי. בתקופה זו קבוצת לופטהנזה הרחיבה  את פעילותה בישראל והוסיפה טיסות ואני בטוח שהיא תקצור הישגים גם בתפקידה הבא."

 

 

Exit mobile version