Site icon IAS

כרטיס הפליי קארד החדש של אל על הושק אמש

הדוכן של דבלין באירוע המושקע של אל על להשקת פליי קארד החדש של החברה. צילום סיון פרג'

אירוע ססגוני התקיים אמש בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כשמנכ"ל אל על, גונן אוסישקין ומנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD, ליאור טנר,  אירחו את צמרת המגזר העסקי להשקת כרטיס האשראי החדש מבית FLY CARD בשיתוף מסטרקארד. ביתני מזון ברוח היעדים השונים שאל על טסה אליהם ובהם פריז, מומבאי וטוקיו השביעו את הגוף והופעה של להקה שבדית שזימרה את שירי להקת אבבא, קלעה לרוח הנוכחים, שרובם עוד זוכרים את הלהקה המקורית.

האירוע (שנדחה מהיום המקורי שלו, שבו נפלו טילים על גוש דן), התקיים דווקא אתמול, ביום בו התפרסם דו"ח הרבעון השלישי, שבעקבותיו צנחה המניה של אל על ביותר מ-22%. המנכ"ל אוסישקין פתח באמרו "יש פה לא מעט מנכ"לים בהווה ובעבר – אתם יודעים מה עבר עלי היום, אז אנא היו סובלניים". הוא הוסיף של"מוצר המדהים שהשקנו לפני חמש שנים", היו שותפים המנכ"לים שקדמו לו – דוד מימון ואליעזר שקדי ושביחד עם טנר וכל הצוות של אל על הביאו את הבשורה לחברה.

מתוך המצגת של אל על בהשקת כרטיס הפליי קארד החדש. צילום סיון פרג'

אוסישקין הוסיף ש"אל על תקבל בעוד יומיים את מטוס הדרימליינר ה-13 שלה ובמניין הערים הגיעה גם לרמת השרון. "אל על – שבניגוד לציניקנים שכתבו בעיתונים – תטוס למלבורן ברבעון השני של 2020 בשביל להראות שאנחנו יכולים לעשות גם טיסות של 18 שעות", אמר והודה לכל אנשי החברה ש"למרות הרבעון ה'מעניין' הזה, עושים יום וליל בשביל לתמוך בחברה הכי מדהימה במשק הישראלי . תודה לכל השותפים שלנו – לבנקים, לחברות האשראי, לאנשי אל על, לתמי (מוזס-בורוביץ', סגנית יו"ר הדירקטוריון של אל על) אישית על המאמץ להביא אותנו להישגים".

מימין, לוי הלוי, שאול קוברינסקי, לילך אשר טופילסקי, אורי לוין וליאור טנר. צילום סיון פרג'

טנר: פלטפורמה למטבע דיגיטלי

בשנה האחרונה הרחיב מועדון הנוסע המתמיד את אפשרויות הצבירה והמימוש במגוון רחב של שירותים משלימים ועולמות צריכה אחרים, תוך הפיכת הנקודות למעין מטבע קנייה משמעותי, תוך הגעה ביתר קלות לטיסה ולשדרוג חוויית הטיסה והחופשה. כך, למשל, בתשלום על ביטוח נסיעות לחו"ל ובהזמנת בתי מלון, כאשר מחזיקי פליי קארד ייהנו גם מתוכנית ההטבות של מאסטרקארד העולמית.

פליי קארד משיקה גם מנוע להשכרת רכב, עם מגוון רחב של חברות השכרת רכב בעולם, שניתן יהיה לממש ולצבור באמצעותו נקודות. השכרת הרכב, לצד הזמנת בתי מלון וביטוחים לחו"ל, משלים את חבילת הטיסה המלאה שניתן לממש בנקודות.

כמעט אבבא – שירי הלהקה המפורסמת הקפיצו את האורחים אל רחבת הריקודים. צילום סיון פרג'

טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על אמר כי  "מאז השקת הפליי קארד לפני חמש שנים, הפכנו לכרטיס ראשון בארנק עבור מרבית לקוחותינו, ואנו מהווים נתח של כ-10% ממחזור הסליקה הכללי בשוק האשראי בישראל. יש לנו יותר מ-330 אלף לקוחות, סלקנו בתקופה זו מחזור מצטבר של כ-100 מיליארד שקל, מחזיקי הכרטיס מימשו כמיליארד נקודות, כאשר נרכשו מאות אלפי כרטיסי טיסה בנקודות על ידי לקוחות פלייקארד ליותר מ- 40 יעדי אל על בעולם. יצרנו עולם תוכן חדש ומגוון דוגמת שיתופי הפעולה עם שופרסל, סונול ודור אלון, שמקנים ללקוחותינו את היחס הצבירה הטוב ביותר כיום בשוק. כל אלה הפכו את פליי קארד למעין מטבע דיגיטלי בעל כוח קנייה משמעותי במגוון תחומים שאנו דואגים לשפר ולחדש באופן תדיר. השותפות החדשה עם מאסטרקארד מאפשרת לנו להציע ללקוחות שלנו כרטיסי אשראי עם כיסוי בינלאומי מלא".

באירוע השתתפו שאול קוברינסקי יו"ר בנק דיסקונט, אורי לוין מנכ"ל בנק דיסקונט, סאמר חאג' יחיא יו"ר בנק לאומי, חנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי, לוי הלוי מנכ"ל כ.א.ל, מאיר שמיר, עמי סגיס, איציק אברכהן, טל גרנות גולדשטיין, זהבית כהן, אריק פינטו, לילך אשר טופילסקי, יעל אנדורן, פרופ' רוני גמזו, רפי גינת, עמי גניגר, מודי כידון ולימור אבידור, ג.יפית, עו"ד עמית בכר יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, עברי ואיילת נחמיאס ורבין, דפנה בסטר נשיאת חברת ההפקה סופרפוש, נורית דבוש, גיל סמסונוב, אייל חומסקי, אלונה ברקת, ג'ודי שלום ניר מוזס, נוני מוזס, איתי שילוני ומיכל אקסלרוד, אורנה הוזמן בכור יו"ר נמל אשדוד, עו"ד צפנת דרורי, יוסי לובטון, עמית משיח, אלי דפס יו"ר אל על, תמי מוזס בורוביץ סגנית יו"ר הדירקטוריון ומנכ"לי אל על לשעבר חיים רומנו ואליעזר שקדי, מנכ"ל השטיח המעופף איל קשדן ועוד רבים.

Exit mobile version