Site icon IAS

טראנסאוויה מציגה: קו תל אביב-נאנט

נאנט שבצרפת עם נהר הארדרה שבמרכזה. מעתה טיסה ישירה של טראנסאוויה. צילום Depositphotos

טרנסאוויה (Transavia), חברת הלואו-קוסט של קבוצת התעופה אייר פראנס KLM, השיקה אתמול, 7.11.2018, את הטיסה הראשונה שלה בנתיב תל אביב-נאנט (Nantes) שבצרפת, והיא החברה היחידה שפועלת בקו זה. הטיסה מאפשרת להכיר את בריטני ושאר מערב צרפת.

זהו היעד החמישי ממנו פועלת החברה לישראל, זאת לצד הטיסות ממפריז-אורלי, ליון, אמסטרדם ואיינדהובן.

הקו החדש מדגיש את חשיבות השוק הישראלי לחברה, שתציע השנה 696,000 מושבים בטיסות לישראל, גידול בשיעור של 26% לעומת השנה הקודמת.

מגוון רחב של יעדים לקהל הישראלי

החברה מפעילה כיום, כאמור, חמישה קווים מתל אביב ומציעה לנוסעים הישראלים הזדמנות לגלות את הקסם של צרפת והולנד: פריז – עם מגדל האייפל הנודע ושדרות שאנז אליזה; נאנט – עם דמיונו המופלא של ז'ול וורן וטירת הדוכסים של בריטני; ליון – ותרבות היין העשירה; איינדהובן – ומוזיאוניה הרבים; אמסטרדם – ותעלותיה המרהיבות.

ניקולא אנן, סמנכ"ל מסחר טרנסאוויה צרפת, מדגיש כי: "עם פתיחתו של הקו החדש מתל אביב אל נאנט, טראנסוויה מחזקת את מחויבותה לשוק הישראלי ומביעה אמון במערכת היחסים המיוחדת שנרקמה בין טראנסאוויה לישראל במהלך השנים. עם פתיחת הקו החדש לנאנט, טראנסאוויה מציעה לנוסעים הישראלים הזדמנות לגלות צדדים חדשים של צרפת ופותחת שער לאזור בריטני ועמק הלואר העשיר."

גוזרים את הסרט לטיסת טראנסאוויה מתל אביב לנאנט שבצרפת. צילום יח"צ

מחירי כרטיסים:  תל אביב – נאנט  – 2 טיסות שבועיות (רביעי וראשון), החל מ-39 יורו לכיוון, כולל מיסים, לתעריף בסיס; תל אביב – פריז – עד 3 טיסות ביום, החל מ-81 יורו כולל מיסים, לתעריף בסיס לכיוון אחד; תל אביב – אמסטרדם –  טיסה יומית, החל מ-70 יורו כולל מיסים, לתעריף בסיס לכיוון;  תל אביב – ליון – 3 טיסות שבועיות, החל מ-29 יורו, לתעריף בסיס לכיוון; תל אביב – איינדהובן – 15 טיסות שבועיות, החל מ-59 יורו כולל מיסים, לתעריף בסיס לכיוון.

אילת (עובדה) – אמסטרדם: 2 טיסות שבועיות, החל מ-39 יורו כולל מיסים, לתעריף בסיס לכיוון אחד.

אילת (עובדה) – פריז (אורלי): טיסה שבועית, החל מ-159 יורו.

 אודות טרנסאוויה

טרנסאוויה, חברת הלואו-קוסט של קבוצת התעופה אייר פראנס KLM, מפעילה יותר מ-119 קווי תעופה מצרפת (אורלי, נאנט וליון) והולנד (אמסטרדם, רוטרדם, איינדהובן וחרונינגן) לאירופה ולאגן הים התיכון. עם היקף של 14.7 מיליון נוסעים שהטיסה ב-2017, טרנסאוויה היא היום חברת הלואו-קוסט המובילה מאורלי והשנייה בגודלה מפריז (שדות התעופה בוֹוֵה, רואסי, אורלי). כדי לשמור על שביעות רצון לקוחותיה, טרנסאוויה מעמידה בראש סולם העדיפויות שלה את איכות השירות וצוותי האוויר. בזכות המחויבות שלה, היא נבחרה שנתיים ברציפות כחברת תעופת הלואו-קוסט המצטיינת באירופה בשנתע"י אתר Flight-Report, וקיבלה את התואר 'מתן השירות המצטיין' בתחום התחבורה, מטעם המגזין Capital.

מידע נוסף באתר

Exit mobile version