Site icon IAS

וויזאייר זכתה בתואר חברת הלואו קוסט הטובה באירופה

מטוס וויזאייר מדגם A321ceo. צילום יח"צ

חברת התעופה Wizz Air זכתה בתואר חברת הלואו-קוסט הטובה באירופה בדירוג השנתי של חברת הדירוגים AirlineRatings. דירוג זה נחשב לאחד הדירוגים החשובים והמכובדים בעולם התעופה, כאשר חברות תעופה מצטיינות מתהדרות במיקומם בטבלה.

דירוג AirlineRatings לשנת 2020 נחשב למהפכני, כאשר שינויים רבים נרשמו בעשירייה הפותחת: אייר ניו זילנד דחקה מהמקום הראשון את סינגפור איירליינס, הזוכה בתואר מהשנה שעברה. עם זאת, האחרונה התנחמה בזכייה בקטגוריית המחלקה הראשונה הטובה ביותר. בקטגוריית הלואו-קוסט של הדירוג זכו גם ג'ט בלו מארה"ב ומאזור אסיה והמזרח התיכון זכו אייר ערביקה ואייר אסיה.

סטפן ג'ונס, סמנכ"ל  Wizz Air אמר שתוצאות דירוג AirlineRatings ממחישות את ההשקעה והמחויבות של Wizz Air ללקוחותיה. "כאחת מחברות התעופה המובילות בעולם בשוק הלואו-קוסט, אנו שמחים בזכייתה של החברה בתואר החדש, אשר מצטרף לתארים שקטפה החברה לאחרונה וביניהם: חברת הלואו-קוסט הטובה ביותר ב-CEE, חברת התעופה של שנת 2019 וכן להימנות בין עשר חברות התעופה הבטוחות בעולם על ידי דירוג בטיחות שבעת הכוכבים".

מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ורמון ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. החברה מטיסה למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה בשנה.

Exit mobile version