Site icon IAS

התכשיט של נמל התעופה סינגפור צ'אנגי חוגג יום הולדת 5

האטרקציה Jewel Changi Airport (Jewel). צילום סינגפור צ'אנגי

האטרקציה Jewel Changi Airport (Jewel)  נכנסת לשנתה החמישית ובמקביל לגידול בתנועת הנוסעים בנמל התעופה סינגפור צ'אנגי, נרשמה גם עלייה בתנועת המבקרים באטרקציה. לציון יום השנה החמישי היעד יציע לוח שנה של אירועים מיוחדים והצעות קמעונאיות, כמו גם חוויות חדשות תחת הנושא החגיגי של 'What A Feelin5'.

תנועת הנוסעים הנכנסים בנמל התעופה סינגפור צ'אנגי רשמה עלייה של 30% , כאשר חמשת הלאומים המובילים הם תיירים מסין, מלזיה, טייוואן, ארצות הברית ואינדונזיה. האטרקציה הייחודית Jewel Changi Airport ממוקמת בפארק Canopy המשתרע על שטח של 14,000 מ"ר וזכה לגידול של 12% במספר המבקרים הכולל וגידול של 35% במכירות. תוכנית הנאמנות שלו Double Rewards מעניק שתי קבוצות של נקודות תגמול נאמנות עבור כל עסקה (הקניון היחיד בסינגפור) – התוכנית גם רשמה עלייה של יותר מ-10% במספר החברים.

ג'יימס פונג (James Fong), מנכ"ל Jewel Changi Airport Development, אמר: "לפני חמש שנים, בעלי המניות שלנו – Changi Airport Group ו-CapitaLand – יצאו למשימה נועזת להגדיר מחדש את חווית נמל התעופה. כיום, אנו גאים בסמל העולמי האהוב על תושבים מקומיים ומטיילים כאחד. אנו ממשיכים להישאר נאמנים למחויבות שלנו לספק חוויות מבקרים ברמה עולמית עם האטרקציות, הקמעונאות והמסעדות שלנו. אנו נרגשים להכריז על סדרה של פתיחת חנויות דגל חדשות ומותגים חדשים, כמו גם סיור מאחורי הקלעים של Jewel Rain Vortex ששבתה את דמיונם של המבקרים שלנו. חוויות חדשות וסדרת אירועים והצעות בלעדיות ל-Jewel יוצגו גם במהלך השנה.

כדי להנציח את יום השנה החמישי המקום יציג מופע חדש של Light & Music שיהיה זמין ב-20:00 וב-21:00 בימי שני עד חמישי, עם מופע נוסף ב-22:00 בימי שישי עד ראשון, בערבי חגים וחגים, עד מאי 2024. המופע החדש בן חמש הדקות, שזכה לשם "What A Feelin5", נוצר על ידי מעצב תנועת המים הידוע בעולם WET וכולל אלמנטים ייחודיים של  פרחים, מנגינות וצבעים. המבקרים יוכלו גם ליהנות מסיור חדש מאוחרי הקלעים “In the Eye of the Jewel Rain Vortex” החל מהמחצית השנייה של השנה.

למידע נוסף על מערך תוכניות היובל החמישי של Jewel, לחצו כאן .

Exit mobile version