Site icon IAS

הקו לברלין מתחמם

איזי ג'ט, הכריזה על הפעלת שלוש טיסות שבועיות בין תל אביב לשדה התעופה שונפלד בברלין (SXF). הטיסות יחלו מה-4 בפברואר 2014, וזמינות החל מהיום לרכישה באתר איזי ג'ט  www.easyJet.com ובאפליקציית איזי ג'ט בטלפון הנייד.

 

השירות החדש מתל אביב לברלין ממשיך את המסורת של איזי ג'ט, ששמה לה למטרה להפוך את הטיסות לקלות וברות-השגה לנוסעים למטרות עסקים ופנאי בין ישראל לאירופה. התעריפים ליעד זה נעים בין 43.99 אירו מת"א לברלין (כיוון אחד, כולל מסים) ועד 42.49 אירו לטיסה מברלין לת"א (כיוון אחד, כולל מסים).

 

ברלין נחשבת לאחת מהבירות הפופולאריות ביותר באירופה בקרב מטיילים ישראלים ואנשי עסקים, זאת הודות למגוון הרחב של אפשרויות שהיא מציעה בתחומי התרבות והפנאי, ההיסטוריה העשירה של העיר, נופיה ועוד. זמני הטיסה הנוחים מדי שלישי, חמישי ושבת אידיאליים לחופשה קצרה, נסיעת עסקים או ביקור חברים ומשפחה.

 

הטיסות החדשות של איזי ג'ט בין תל אביב לברלין יחשפו את ישראל גם לקהל המסור של לקוחות איזי ג'ט בגרמניה, שבוחרים פעם אחר פעם לטוס עם איזי ג'ט בזכות התעריפים המוזלים והשירות הידידותי.

 

איזי ג'ט החלה להפעיל טיסות מישראל וממנה בנובמבר 2009 והייתה הראשונה מבין חברות התעופה לטיסות מוזלות שנכנסו לשוק הישראלי. מאז, דרישת הלקוחות לשירותים הייחודים שהחברה מציעה גדלה בהתמדה. הקו החדש לברלין הוא השישי מבין יעדי החברה מישראל, אחרי לונדון-לוטון (עד 11 טיסות שבועיות), מנצ'סטר (פעמיים בשבוע), ז'נבה (5 פעמים בשבוע), באזל (4 פעמים בשבוע) ורומא (פעמיים בשבוע).

 

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט, אמר: "איזי ג'ט, כשותפה לטווח ארוך לכלכלה הישראלית ולתעשיית התיירות של ישראל, ממשיכה להציע ללקוחותיה בישראל יעדים אטרקטיביים נוספים באירופה בתעריפים מוזלים ושירות מעולה.

 

אמרנו בעבר שאנו מעוניינים בהרחבת הפעילות שלנו בישראל כשהסכם השמיים הפתוחים ייכנס לתוקף וקו ת"א-ברלין היה חלק מהתכנית. ברלין היא היעד השישי שאנו מפעילים מתל אביב, מה שמביא אותנו להיות חברת התעופה הזרה השנייה בגודלה בישראל מבחינת היקף הפעילות – דבר שאנו גאים בו מאוד".

 

לו"ז חורף 2014

 

יום

ת"אברלין

 

ברליןת"א

 

 

יציאה

הגעה

יציאה

הגעה

שלישי

7:40

12:45

13:40

17:15

חמישי

7:00

12:05

13:00

16:35

שבת

12:10

17:10

18:10

21:45

Exit mobile version