Site icon IAS

הטיסות של וירג'ין אטלנטיק ישולבו בקמפיין של משרד התיירות בחו"ל

וירג'ין אטלנטיק. מתחילה את הטיסות לישראל בשבוע הבא, ב-26 בספטמבר. צילום יח"צ

"כניסת אחת מחברות התעופה המובילות בעולם לישראל, מהווה ביטוי נוסף לביטחון במוצר התיירותי האטרקטיבי שמספקת ישראל. המהפכה שיישמנו במשרד התיירות בשנים האחרונות נושאת פרי, עם מספרי שיא של תיירות נכנסת לישראל. הטיסות החדשות תשולבנה בקמפיין הפרסום שלנו באירופה, אשר מדגיש את החוויה בתל אביב ובירושלים. אני בטוח כי עם כניסת וירג'ין אטלנטיק לישראל נחזה בצמיחה נמשכת בתיירות הנכנסת מבריטניה".

כך אמר שר התיירות יריב לוין, על החלטתה של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) להציע קו של טיסות יומיות בין לונדון הית'רו לבין נתב"ג. חברת התעופה תחנוך את הטיסה הראשונה שלה לישראל ב-25 בספטמבר 2019. הטיסה היומית בת חמש השעות תופעל באמצעות מטוסי Airbus A330-300.

השירות יהיה אטרקטיבי במיוחד עבור לקוחות המעוניינים ביעדים מרוחקים ברחבי צפון אמריקה דוגמת ניו-יורק, סיאטל, לאס וגאס, בוסטון, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, בזכות השותפות ההדוקה בין וירג'ין אטלנטיק וחברת התעופה האמריקאית Delta, המחזיקה ב-49% ממניות וירג'ין. קבוצת אייר פראנס/קלמ מחזיקה ב-31% ובאחוזים הנותרים – ריצ'ארד ברנסון, מייסד החברה.

צופים כי אנשי עסקים ויזמים ישתמשו בקו החדש

שי ויס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק. צילום יח"צ

שי ויס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, אמר כי שנת 2019 מציינת את תחילתו של השלב הבא בצמיחה של החברה, הפועלת להגשים את מטרתה להיות חברת התעופה האהובה ביותר. "תל אביב כיעד, מייצגת הזדמנות מצויינת עבורנו: הכלכלה של ישראל משגשגת וכאחד ממרכזי הטכנולוגיה המובילים בעולם, אנו צופים כי אנשי עסקים ויזמים רבים ישתמשו בקו החדש. בנוסף, אנחנו מזהים הזדמנות משמעותית להגדיל את התחרות בקו שבין ארה"ב לתל אביב באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס-אטלנטית שלנו עם Delta, כאשר אנו מציעים לנוסעים מתל אביב מגוון רחב של יעדים בארה"ב עם עצירת ביניים בלונדון, החל מניו יורק ועד סן פרנסיסקו".

לדברי ויס, החברה גם תשמח לקדם את ישראל אצל הלקוחות שלה הטסים למטרת חופשה ובילוי. "תל אביב מהווה בסיס מצויין לגלות יעדים תיירותיים נוספים באזור ובכלל זה העיר העתיקה של ירושלים, נצרת, וים המלח".

שרון ארליך ברשדסקי, מנהלת לשכת התיירות בבריטניה: "אנו שמחים על השקת הטיסות החדשות ועל האמון של וירג'ין אטלנטיק במוצר הישראלי. קמפיין  Two sunny cities, one break הצליח מאוד בהצגת תל אביב וירושלים ואנו גאים במחוייבות המתמשכת שלנו לעבודה עם תעשיית התיירות בבריטניה. לשכת התיירות בבריטניה עבדה יחד עם וירג'ין אטלנטיק על מנת להציג את הפוטנציאל העסקי והתיירותי בהשקת הקו החדש ואנו מצפים להמשיך לעבוד ביחד על מנת לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל".

הקמפיין של משרד התיירות לתל אביב וירושלים השמשיות. צילום באדיבות משרד התיירות

ב-2019 תצרף וירג'ין אטלנטיק לצי המטוסים שלה את ארבעת מטוסי ה-Airbus A350-1000 הראשונים מתוך 12 שהומינה. חברת התעופה מצפה גם להיות בגרעין המייסדים של שיתוף פעולה טרנס-אטלנטי בשווי 13 מיליארד דולר, הכולל למעלה מ-150 טיסות יומיות טרנס אטלנטיות ו-60 יעדים ללא עצירה, הכולל חברות כגון: Delta, Air France ו-KLM, כמו גם השקת טיסות חדשות מהית'רו לונדון ללאס וגאס וממנצ'סטר ללוס אנג'לס.

הטיסות לתל אביב יוצעו למכירה החל מ-25 בפברואר, כאשר הטיסה הראשונה תתבצע ב-25 לספטמבר. מחירי הטיסות טרם פורסמו.

למידע נוסף או התקשרו 0844 2092 770.

Exit mobile version