Site icon IAS

הולה הולה: איבריה אקספרס בדרכה חזרה לישראל

מטוס חברת הלואו קוסט הספרדית איבריה אקספרס. צילום Depositphotos

איבריה אקספרס (Iberia Express) פרסמה אתמול (ד') הודעה באתר האינטרנט:

"איבריה אקספרס, חברת הלואו קוסט הספרדית מקבוצת איבריה, שבסיסה בנמל התעופה של מדריד תחדש את טיסותיה בהדרגה בין מדריד לתל אביב החל מה-1 באפריל, בתחילה בארבע תדירויות שבועיות, שככל הנראה יגדלו במהלך עונת הקיץ, בהתאם לרמות הביקוש.

קו הטיסות של איבריה אקספרס מדריד- תל אביב – מדריד, מנמל התעופה אדולפו סוארז מדריד-בראחס יופעל בימים ראשון, שני, רביעי ושבת. הטיסה ממדריד תמריא בשעה 11:40, ומשדה התעופה של תל אביב, בשעה 18:35. לוח זמנים זה מאפשר לחברת התעופה למקסם את טיסות ההמשך לצפון אמריקה ואמריקה הלטינית, בנוסף לתנועה המקומית.

חברת התעופה תפעיל את הטיסות באמצעות מטוסי איירבוס A321 Neo, הצי המתקדם והבר-קיימא שלה, עם קיבולת של 232 נוסעים, בתצורה של מחלקת עסקים ותיירים. מטוסים אלו מצוידים במנועים חדשים המאפשרים הפחתה של 18% בפליטת CO2, ושקטים יותר ב-50 אחוז. ה-A321neos העדכניים ביותר שאיבריה אקספרס שילבה בצי שלה מצוידים בתא הנוסעים AirSpace של איירבוס, שהוא גדול יותר ובעל שטח כפול למטען, מה שמביא לנוחות רבה יותר ללקוחות.

איבריה אקספרס מובילה בנמל התעופה של מדריד בטיסות לאיים הקנריים והאיים הבלאריים. היא מציעה טיסות לטווחים קצרים ובינוניים, הן כדי להזין את הרשת למרחקים ארוכים של איבריה והן כדי להתחרות ביעילות בגזרת חברות התעופה הזולות.

איבריה אקספרס מפעילה צי יעיל מאוד של 25 מטוסים ופיתחה מודל עסקי היברידי הכולל טיסות המשך ושירות עסקים בכל מטוסיה. במשך חמש שנים רצופות (2014-2018) היא הייתה חברת התעופה הלואו קוסט הדייקנית ביותר בעולם, ב-2022 היא הייתה חברת התעופה הלואו קוסט הדייקנית ביותר באירופה, וב-2023 היא הייתה חברת התעופה הדייקנית ביותר באירופה והחמישית בגודלה."

Exit mobile version