Site icon IAS

ברית התעופה oneworld מציגה טרקלין אירופאי ראשון באמסטרדם

הכניסה לטרקלין oneworld באמסטרדם. צילום oneworld

ברית התעופה oneworld הודיעה על פתיחתו של הטרקלין האירופאי הראשון בסכיפהול אמסטרדם, המספק מרחב חדשני לנוסעים להירגע לפני שהם יוצאים למסעותיהם. טרקלין oneworld החדש – נפתח זמן קצר לאחר שברית התעופה חשפה את טרקלין הפרימיום הראשון שלה בנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און, סיאול בינואר (לכתבה, לחצו כאן).

הטרקלין בנמל התעופה סכיפהול אמסטרדם, ממוקם בנוחות, במרחק של לא יותר מ-10 דקות משערי היציאה של חברות התעופה בברית oneworld. שטחו 473 מ"ר ומציע ישיבה באווירה מרווחת, מוארת ועכשווית. עיצוב הטרקלין החדש של oneworld בהשראת האורות הכדוריים ברבים מגשרי התעלה של העיר אמסטרדם, מה שבא לידי ביטוי גם בצורת שער הכניסה עצמו.

שמונה חברות תעופה בברית oneworld פועלות מסכיפהול: אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק, פינאייר, איבריה, קטאר איירווייז, רויאל אייר מרוק ורויאל ג'ורדניאן.

טרקלין oneworld באמסטרדם. צילום oneworld

הטרקלין ממוקם באזור שאינו שנגן, ולכן טרקלין oneworld יהיה פתוח לכל לקוחות שיוצאים בטיסות בינלאומיות מחוץ לאזור שנגן. יחד, חברות התעופה החברות ב-oneworld מפעילות יותר מ-200 טיסות שבועיות לאמסטרדם המקשרות את בירת הולנד ליותר מ-900 יעדים ברחבי העולם באמצעות רשת חברות התעופה של oneworld.

חוליו רודריגז (Julio Rodriguez), מנהל האסטרטגיה המסחרית הראשי של קבוצת התעופה הבינלאומית (IAG), אמר: "כשהברית חוגגת 25 שנה להיווסדה השנה, זה נהדר לראות שלקוחות מכל חברות התעופה בברית ייהנו מגישה לחוויית הטרקלין הממותגת הראשונה של oneworld באירופה.

Exit mobile version