חברת אל על הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם מותג האופנה הישראלי רנואר, שייבחר לעצב את המדים החדשים של דיילות, דיילים, טייסות, טייסים וצוותי הקרקע של החברה. מדובר בתוצאה של תהליך בחינה מקיף של מספר מותגי אופנה מקומיים, שבסיומו נבחרה רנואר להוביל את הפרויקט.
באל על מציינים כי המדים החדשים צפויים לשקף את ערכי החברה — ייצוגיות, עדכניות, נוחות וגאווה ישראלית, ולבטא את השינוי שעוברת החברה בשנים האחרונות כחלק מהתחדשות כוללת בחוויית השירות. הפרויקט יכלול למידה של צורכי הצוותים, התאמת בדים, יצירת סקיצות ועיצובים נפרדים לכל תפקיד.
לי בן חמו, ראש אגף תקשורת שיווקית וחוויית לקוח באל על, מסרה: "לאחר שנים רבות בהן אנשינו מעניקים שירות במדים המוכרים, אנו יוצאים כעת לתהליך מרגש של רענון המדים באוויר ובקרקע. אנו גאים בשיתוף הפעולה עם רנואר, ומאמינים שהתוצאה תשקף את התהליך שעוברת אל על ואת הישראליות שבה – תוך הקפדה על נוחות ואיכות."
יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של רנואר, הוסיפה: "זו זכות גדולה לקחת חלק בעיצוב המדים של חברת התעופה הלאומית. המפגש בין אופנה ישראלית עכשווית לבין המורשת של אל על הוא חיבור טבעי ומרגש. נביא לפרויקט את הערכים שלנו – חדשנות, דיוק בפרטים והבנה עמוקה של צרכי אנשי השירות שלובשים את המדים מדי יום."
חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ: IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם
