Site icon IAS

אלעלצ?יק- מותג טיסות הילדים של אל על

אל על משיקה פעילות לילדים ומשפחות  בטיסות קיץ 2014 .מותג טיסות הילדים "אלעלצ'יק" בשיתוף פעולה עם כוכבת הילדים "מיכל הקטנה" .

 

בחדשי הקיץ יולי ואוגוסט  תפעיל אל על כ- 30 טיסות ממותגות "אלעלצ'יק"  לניו יורק (טיסות יום), אמסטרדם, פריז ולונדון – בטיסות יחולקו ערכות ממותגת לכל ילד הכוללות צבעים, פאזל, חוברת פעילות מהנה וערוץ מיוחד של "מיכל הקטנה"

 

בנוסף, ילווה את טיסות אלעלצ'יק ליצן אשר יקבל את הילדים בפתח המטוס וילווה אותם החל מעלייתם לטיסה, ולאורך כל הטיסה: יספר להם על היעד, יעניק לכל ילד  במתנה תיק פעילות מלא הפתעות ויפעיל אותם לאורך כל הטיסה.

 

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "אנו שמחים לחדש את טיסות הילדים של החברה ולהציע למשפחות ולילדים פעילות מיוחדת לחודשי הקיץ, בהם משפחות רבות טסות לחופשה בחו"ל. הפעם החלטנו לחבור לכוכבת הילדים האהובה "מיכל הקטנה" ולהביא לילדים את עולם התוכן של מיכל הכולל פעילויות רבות במהלך הטיסה, תכניות טלוויזיה, חוברת פעילות ייחודית ועוד. כשם שאל על דואגת להטיס את נוסעיה הבוגרים עם עולם תכנים מותאם ומגוון, כך אנו מייצרים לילדים חווית טיסה ייחודית, מהנה ומושלמת"

 

במהלך הטיסה הליצן של אלעלצ'יק וצוות הדיילים במטוס יכתירו מספר ילדים כ-"דיילצ'יקים" אשר יקבלו סינר מיוחד ויצטרפו לצוות המטוס לחלוקת הפתעות לשאר הילדים בטיסה. כמו כן, בכל טיסת אלעלצ'יק יבחרו מספר ילדים לבקר את הטייס ויקבלו גלויה של אל על חתומה ע"י הקברניט.

 

תכניות מעולמה של "מיכל הקטנה" ישודר במסכים האישיים לצפייה (במטוסי 747-400 ו-777) כל הפעילות מתקיימת באווירה נעימה, שקטה המשתלבת בטיסה.

 

ארוחות הילדים של אל על:

 

ארוחת ילדים חלבית חדשה!

החל מתחילת חודש יוני  אל על משיקה ארוחת בוקר כמו שילדים אוהבים!   וופל בלגי של בן אנד ג'ריס, מיני דני, אקטימל, גבינת סקי אישית של שטראוס, ממרח שוקולד ועוד

 

בטיסות בהן מוגשת ארוחה ילדים בשרית, ארוחת הצהריים תכלול: שניצלונים ותפוחי אדמה, חומוס, ירקות וזיתים, תפוציפס ולקינוח …עוגת שוקולד.

 

לחוויה מושלמת – יש להזמין ארוחות ילדים מראש, ולהבטיח בכך תפריט מותאם לילדים .

 

Exit mobile version