Site icon IAS

אייר קנדה: "אסטרטגיה ניהולית מנצחת"

אייר קנדה פרסמה את התוצאות הכלכליות לשנת 2017: רווח תפעולי של 16.252 מיליארד דולר קנדי, הכנסות תפעוליות של 1.364 מיליארד דולר קנדי ושיא EBITDAR  (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה) של 2.921 מיליארד דולר קנדי, גידול של 153 מיליון דולר קנדי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשנת 2017 הטיסה אייר קנדה 262 אלף נוסעים מישראל לקנדה  ורשמה עלייה של 22% בהשוואה לשנה הקודמת.

"התוצאות המרשימות של אייר קנדה לשנת 2017 מדגישות את האפקטיביות של האסטרטגיה הניהולית  שלנו, כמו גם את הצלחת ההתרחבות הגלובלית ואת העוצמה של רשת הטיסות שלנו. הרחבנו את רשת הטיסות הגלובלית שלנו בצורה רווחית ביותר על ידי השקה של  30 קווים חדשים והטסנו השנה שיא של 48 מיליון לקוחות,  תוך שמירה על ההוצאות ושיפור מתמיד של הרווח השולי. תוצאות מרשימות אלה הושגו בזכות העבודה הקשה והמחויבות  של 30,000 העובדים שלנו. ברצוני להודות במיוחד לעמיתים שלנו במחלקות המבצעיות שעבדו בתנאים קשים ומאתגרים לאורך תקופת החגים האחרונה, על מחויבותם ומקצועיותם בהבאת הלקוחות שלנו ליעדם בשלום". אמר קיילין רובינסקו , נשיא ו-CEO חברת אייר קנדה.

בהמשך דבריו ציין מר רובינסקו כי: "בשנת 2017 הגענו לשיא ברווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה ,  זו השנה החמישית ברציפות. הכנסות הנוסעים עלו ב-10 אחוזים לשיא של $ 14.5 מיליארד דולר. תזרים המזומנים שלנו הסתכם ב 4.2  מיליארד דולר בסוף השנה. הטרנספורמציה שלנו הפכה את אייר קנדה לרווחית תוך הפחתת הסיכון בתחומים רבים, כגון רמת החבות והתחייבויות הפנסיה, שני עמודי התווך של קיימות ארוכת טווח.
"אנו נשארים מחויבים לעמוד ביעדים הפיננסיים המרכזיים שנקבעו בספטמבר 2017. מעבר לכך, אנו מאמצים תוכנית חדשה לשינוי עלויות שנועדה להבטיח חיסכון נוסף של 250 מיליון דולר עד סוף שנת 2019.

בשנת 2018 יושלם  חידוש צי מטוסי רחב הגוף שלנו כמו גם  תוכנית החלפת צי מטוסי צרי הגוף. בנוסף, לרכישת המטוסים החדשים , אנו נמשיך להשקיע במוצר  ובשירות , כולל תוכנית הנאמנות החדשה שלנו והטכנולוגיה שתעשיר  כדי להעשיר את חווית הנסיעה, ובשיפור השירות המוענק בשדות התעופה.

בשנת 2017, דורגנו כחברת התעופה הטובה ביותר בצפון אמריקה על ידי Skytrax ,ואנחנו נמשיך לספק מוצר איכותי ביותר ללקוחותינו  ומודים להם  בשם כל עובדי אייר קנדה עבור בחירתם לטוס אתנו".

 

Exit mobile version