Site icon IAS

איזי ג'ט נבחרה לחברת התעופה הרשמית של תחרות הזמר האירוויזיון

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"ץ

איזי ג'ט (easyJet) נבחרה להיות חברת התעופה הרשמית של תחרות הזמר האירוויזיון בשלוש השנים הקרובות והיא תטיס אלפי ממעריצי התחרות ברחבי אירופה לחגוג את אירוע המוזיקה הגדול בעולם. בחודש מאי הקרוב, תחרות האירוויזיון תיערך במאלמו, שבדיה, ואיזי ג'ט כבר נערכת להטיס רבבות ממעריצי התחרות לנמל התעופה של קופנהאגן, המספק גישה מהירה וישירה לעיר מאלמו, בה יתקיימו אירועי חצי הגמר והגמר ב -7, 9 ו- 11 במאי.

גבריאלה נוידקר (Gabriella Neudecker), מנהלת השיווק של איזי ג'ט אמרה: "אנו מאוד גאים להיות השותף הרשמי של תחרות האירוויזיון בשנים הקרובות. אנו מציעים לכולם את ההזדמנות הנדירה להתנתק מהיומיום ולהרגיש לגמרי את הרגע, בדיוק כפי שעושה תחרות האירוויזיון האייקונית. אנשים, מדינות וקהילות מתקבצים יחד למקום שבו הכל אפשרי וכולם מתקבלים בברכה. איזי ג'ט חולקת את הערכים הללו וגאה לקחת חלק בחיבור בין אנשים לאורכה ולרוחבה של אירופה ולכן אנו מאמינים שהשותפות הזאת היא התאמה מושלמת".

מרטין אוסטרדהל (Martin Österdahl), מפקח בכיר בתחרות האירוויזיון אמר: "אנחנו נרגשים לקבל את פני איזי ג'ט כחברת התעופה הרשמית ל האירוויזיון. אנו חולקים יחד את התשוקה לחיבור בין אנשים ותרבויות, ומצפים להמריא יחד כשאנחנו מאחדים את חדוות המוזיקה ואת חופש הנסיעה.”

איזי ג'ט הוכרזה כחברת התעופה הרשמית של תחרות האירוויזיון. צילום איזי ג'ט

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מציעה שילוב ייחודי ומנצח של רשת יעדים המחברת בין שדות התעופה העיקריים באירופה, בתעריפי משתלמים ועם שירות ידידותי. איזי ג'ט טסה בקווים הפופולריים באירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת והיא הטיסה 82 מיליון נוסעים בשנת 2023 – 11.3 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 155 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 17 מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012. בשנת 2023 נבחרה איזי ג'ט על ידי TIME כאחת החברות הטובות בעולם. ב- 2024 נבחרה איזי ג'ט למובילה בגיוון (Diversity) על ידי הפייננשל טיימס.

איזי ג'ט הפעילה טיסות מישראל ליעדים: לונדון, אמסטרדם, מילאנו, פריז, בזל, ברלין, מנצ'סטר, ניס, ברלין וז'נבה. החברה לא חידשה עדיין את טיסותיה לישראל.

Exit mobile version