Site icon IAS

איזיג'ט תכריז על מכירת החורף ביום חמישי

איזי ג'ט החלה להפעיל טיסות מנמל התעופה טגל ברלין. צילום. יחסי ציבור

איזי ג'ט. תגדיל את מספר הטיסות השבועיות ל-70. צילום יח"צ

חברת הלואו-קוסט איזיג'ט (Easyjet) הודיעה כי ביום חמישי תצא במכירת טיסות לחורף 2018/2019 שתקופת ניצול הכרטיסים שלה מסתיימת ב-3 בפברואר 2019. במכירות כאלה מציעה איזיג'ט בדרך כלל כמות של כרטיסים מוזלים במיוחד, שאוזלים במהירות, כמו גם כרטיסים לעונות שיא כמו כריסמס. לפי שעה אין עדכון על שעת תחילת המכירה, לכן כדאי להתכונן ולהיות מוכן החל משעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי ה-12 בחודש.

ואילו במסיבת עיתונאים בברלין בשבוע שעבר, הוכרזה איזיג'ט הבריטית כ"חברת הבית". איזיג'ט פעלה במהירות כדי למלא את החלל שהותירה אייר ברלין: אחרי שהשקיעה 40 מיליון יורו ברכישת 25 ממטוסיה של החברה שקרסה, יחד עם הסלוטים שלה בנמל התעופה טגל בברלין, השיקה טיסות מטגל בינואר השנה ומאז מוסיפה טיסות בעקביות. היא גם מציעה טיסה יומית לתל אביב, לצד טיסותיה משונפלד.

בלוח טיסות הקיץ תציע החברה יותר ממאה נתיבים מטגל ונמל התעופה הנוסף של ברלין, שונפלד, ליעדים בתוך גרמניה ובאירופה, כולל 28 קווים בלעדיים. הטיסות הפנים-גרמניות תוגברו ולצידן נוספו קווים חדשים ליעדי נופש ובהם אליקנטה, ביאריץ, קורפו, פארו, מנורקה ופולה.

ג'ון לנדגרן מונה למנכ"ל איזי ג'ט (צילום: יחסי ציבור)

איזיג'ט תציע 16 מיליון מושבים אל ומברלין

מנכ"ל איזיג'ט, ג'ון לנדגרן (Johann Lundgren), אמר כי החברה תציע 16 מיליון מושבים אל ומשני שדות התעופה בברלין הקיץ. ב-2017 הטיסה איזיג'ט כ-3,5 מיליון נוסעים בטיסותיה משונפלד, שם יש לה בסיס קבוע עם 12 מטוסים והיא צופה להגדיל מספר זה ב-60% ל-5,6 מיליון נוסעים השנה, הודות להתרחבות גם לטגל.

חלק מהגידול יגיע מנוסעים בטיסות-המשך. ברלין-טגל הוא אחד משבעת נמלי התעופה החדשים שמהם מציעה עתה איזיג'ט קונקשן בנוסף לגטוויק באנגליה ומילאנו-מאלפנסה באיטליה.

מעבר להשקעה הראשונית של 40 מיליון יורו עבור מטוסי אייר ברלין, מתכוונת איזיג'ט להשקיע 112 מיליון יורו נוספים על צביעה מחדש של המטוסים והתאמתם למראה מטוסיה, תוך שהיא מאמנת את צוותי האוויר ופעילויות אופרטיביות נוספות. בנוסף, צפויה החברה להוציא כ-68 מיליון יורו על חוזי חכירה רטובה (הסדר ליסינג לחכירה של מטוס כולל צוות, תחזוקה וביטוח) של מטוסים אחרים.

חברת התעופה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות הגרמניות. היא חתמה על הסכם לטווח ארוך עם ארגון השיווק הרשמי של ברלין visitBerlin הכולל פעולות משותפות לקידום התיירות הנכנסת לבירה הגרמנית ובהן צעדי מכירות ושיווק. העסקה מתבססת על מסע פרסום של איזיג'ט בשווי 5 מיליון יורו, כדי להדגיש את שירותיה החדשים מטגל.

מנכ"ל visitBerlin, בורקהרד קיקר (Burkhard Kieker), הצהיר במסיבת העיתונאים המשותפת כי "איזיג'ט היא עתה חברת הבית שלנו. ההתחייבות שלה היא מאיץ גדול לפיתוח הכלכלי והתיירותי של ברלין, וזו הזדמנות נהדרת לייסד את השותפות האסטרטגית הראשונה בין ארגון הקידום הרשמי של הבירה וחברת תעופה". לדבריו, באמצעות ההשטאג  #berlinwelcomes  הם יאחדו כוחות לקידום התיירות לברלין באירופה.

תומאס האגנסן (Thomas Haagensen) מנהל איזיג'ט בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, הוסיף שברלין היא יעד חשוב ביותר בשוק הגרמני והיא פופולרית גם אצל לקוחותיה ברשת הטיסות שלה כולה. "שותפות אסטרטגית ראשונה זו עם visitBerlin תבקש לחקור אזורים שונים של שיתוף פעולה, כדי להראות כל מה שיש לברלין להציע למגוון הגדול של נוסעי איזיג'ט", הוסיף האגנסן.

שער ברנדנבורג ברלין. © visitBerlin, Foto: Wolfgang Scholvien

 

Exit mobile version