Site icon IAS

רפי שדה התפטר מתפקיד מנכ"ל רשת דן

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן הודיע היום למיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן על בקשתו לפרוש מתפקידו לאחר 4 שנים

מיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן קיבל את בקשתו ואמר: "רפי שדה תרם רבות ב-4 שנים האחרונות לחברת מלונות דן להצלחתה ושגשוגה. אני רוצה לאחל לרפי הצלחה בהמשך דרכו".

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן יסיים את תפקידו בתאריך ה-31/12/17.

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אמר: "לאחר 4 שנים החלטתי לפרוש ולסיים את תפקידי. אני מלא הערכה למלונות דן, למשפחת פדרמן, למיכאל פדרמן ומודה לו על תמיכתו בי ב-4 שנים האחרונות. אני מודה לחברי להנהלת מלונות דן ולעובדי החברה על תמיכתם בי במהלך כהונתי".

רווח רשת מלונות דן

רשת מלונות דן סיימה את 6 החודשים הראשונים של השנה ברווח של כ-59.9 מיליון שקל, כשהכנסות החברה הסתכמו בסכום של כ-569.7 מיליון שקל, לעומת סכום של כ-554.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2016, שזו עלייה של 2.8%.

ברבעון השני של השנה הסתכמו הכנסות הרשת בסכום של כ-337.4 מיליון שקל, לעומת כ-319.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שזו עלייה של כ-5.6%.

הכנסות הפעילות המלונאית בחציון הראשון של השנה הסתכמו בסכום של כ-477.8 מיליון שקל, לעומת כ-459 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שזו עלייה של 4.1%.

הכנסות פעילות מגזר ההסעדה בחציון הראשון של השנה הסתכמו בסכום של כ-92.4 מיליון שקל, לעומת 96.6 מלייון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שזו ירידה של 4.3%.

פעילותו המלונאית של רפי שדה

שדה החל לשמש בתפקיד מנכ"ל רשת דן ב-1 לינואר 2014, לאחר תקופת חפיפה עם המנכ"ל היוצא, עמי הירשטיין, ששמש בתפקיד במשך יותר מ-30 שנה.

במשך 25 שנה – עד 2010, שימש שדה בתפקיד מנכ"ל מייסד של רשת מלונות ישרוטל. בתפקיד זה הוא היה הדמות הדומיננטית והבולטת בחברה, על פיו נשק דבר. הבעלים דייוויד לואיס, המבוגר בשנים רבות משדה, ניהל עסקים רבים נוספים ממקום מושבו באנגליה. במצב דברים כזה התפתח רפי שדה כמנהל ריכוזי שעל פי דרכו גדלה והתפתחה הרשת. 

לאחר עזיבתו עבר לנהל את רשת מלונות פתאל בישראל, שם החזיק בתפקיד הניהול כשנה וחצי עד שהודיע על עזיבתו. לאחר מכן  שימש בתפקיד יו"ר מלונות אפריקה ישראל, אותו עזב לאחר כשמונה חודשים בלבד, ולפני שמונה לתפקיד מנכ"ל רשת דן עסק כיועץ מלונאות פרטי.

 

 

 

 

Exit mobile version