Site icon IAS

קמפיין "סאני" עשה גלים

קמפיין משרד התיירות. צילום יוטיוב

משרד התיירות רושם הצלחה לקמפיין "סאני" בכיכובה של שיר אלמליח באירופה, כאשר רק בפלטפורמות הדיגיטליות, בגל הפרסום הראשון נחשפו אליו עד כה כ-203,000,000 משתמשים ייחודיים (יוניק) מרחבי היבשת. כמו כן נספרו כ-13,500,000 הקלקות אל עמודי הנחיתה השונים, שבהם שהו בממוצע מעל לדקה. הקמפיין הניע עד כה 1,650,000 משתמשים ייחודיים לעמודי מכר חבילות תיירות לישראל.בטלוויזיה באירופה הקמפיין נחשף למעל 60 מיליון תיירים פוטנציאליים ביותר מ-10 מדינות.

השקעה כספית במדינות אמריקה 

כמו כן, בהמשך מתוכננת השקעה כספית במדינות אמריקה של כ-50 מיליון ₪ בטלוויזיה ובווידאו (VOD, צפייה נדחית) והקמפיינים שם צפויים להיחשף בפני כ-90 מיליון תיירים פוטנציאליים.

יצוין, כי ההשקעה בקמפיין כולו, רק במדיה הטלוויזיונית, נאמדת ביותר מ-100 מיליון ₪ באירופה ובאמריקה, ועוד מספר מיליוני שקלים בפלטפורמות הדיגיטליות.

השיר סאני משקף את המסר בקמפיין

השיר "סאני" משקף את המסר בקמפיין, לפיו מזג האוויר בישראל שמשי ונוח כל השנה. השיר נבחר בזכות היותו מוכר לכל הגילים – צעירים ומבוגרים, וכן כי יש לו 'ווייב' מרומם. מדובר בגרסת כיסוי ('קאבר') שהופקה בישראל לשיר "סאני" ולכן הזכויות שולמו על המילים והלחן בלבד (ולא על הביצוע המקורי) והן מהוות כ-2% בלבד מתקציב הקמפיין.

בקמפיין הטלוויזיוני באירופה הושקעו עד כה כ-25 מיליון ₪ ובהמשך השנה מתוכננת השקעה נוספת של כ-50 מיליון ₪ לפחות, כך שסך ההשקעה באירופה (בטלוויזיה) תעמוד על כ-75 מיליון ₪.

יצוין כי השינוי באסטרטגיית השיווק של משרד התיירות וההשקעה בקמפיין סיטי ברייק הוכיחה את עצמה – כתוצאה מהגידול בתיירות הנכנסת בשיעור של 25% בשנת 2017 לעומת השנה הקודמת – גדלו ההכנסות למשק מתיירות ב-4 מיליארד ₪.

Exit mobile version