IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » קבוצת זאפ: הישראלים פיצחו את הנוסחה לטיסות זולות

קבוצת זאפ: הישראלים פיצחו את הנוסחה לטיסות זולות

דפנה וייס 31 בינואר 2019 11:26

קבוצת זאפ מפרסמת את דו”ח הצרכנות של ישראל לשנת 2018

קבוצת זאפ: הישראלים פיצחו את הנוסחה לטיסות זולות איוס ניקולאוס בכרתים. הישראלים מזמינים את החופשות הרבה זמן מראש. צילום Depositphotos

קבוצת אתרי הצרכנות זאפ, מציגה את דו”ח הצרכנות של ישראל לשנת 2018. הדו”ח מציג את ניתוח השימושים של הצרכן הישראלי ונשען על ניתוח החיפושים, הצרכים והמגמות של הצרכן במגוון רחב של תחומים ומבוסס על ניתוח נתוני הדאטה מ-25 אתרי הקבוצה, המציגים מידע סטטיסטי של התנהגות גולשים. המידע מבוסס על כ-4 מיליון גולשים ייחודיים, המבצעים מעל 16 מיליון ביקורים בחודש וכולל מידע על מאות אלפי עסקים בישראלים הרשומים באתרי הקבוצה.  כל אלו יחד מציגים את  הפרופיל המקיף ביותר של הצרכן שקיימים בישראל 2018.

איזי ג’ט. הצרכן הישראלי טס בממוצע 3 פעמים בשנה. צילום יח”צ

בתחום התיירות, קובע הדו”ח כי טיסות לחו”ל הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי בחיי הצרכן הישראלי, שטס בממוצע 3 פעמים בשנה. מדינות מזרח אירופה, ובראשן פולין, הפכו ליעד האהוב על הישראלים, עם עלייה של 40%. לפי ממצאי הדו”ח – ברצלונה, פריז ורומא איבדו את מקומן בצמרת בעוד יוון שומרת על מקומה בצמרת עם עלייה של 20%.

רמי חזן, מנכ”ל קבוצת זאפ: “קבוצת זאפ היא קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל, המאפשרת לצרכנים לקבל החלטות נבונות באמצעות מגוון כלים של השוואת מחירים, חוות דעת אמינות המאומתות על ידי מנגנוני אימות קפדניים, וכן מידע מנותני שירותים מתחומים שונים. אנו גאים להציג את דו”ח הצרכנות המקיף ביותר, המבוסס על נתוני הביג דאטה של הקבוצה, ומציג במרכזו ניתוח של הצרכן הישראלי, שנסמך על שילוב בין מידע סטטיסטי על התנהגות גולשים לבין נתונים ממחקרים שונים שהקבוצה עורכת מול קהלים אלו”

לדברי סמנכ”ל השיווק של קבוצת זאפ,  עמית שגיא, “ממצאי הדו”ח מצביעים על עליה במעורבות של הצרכן. מעורבות עמוקה יותר בשלב החיפוש, דרישה ליותר מידע ושקיפות מבית העסק על ידי השוואת מחירים ובירור חלופות, במטרה למצוא את הצעת הערך הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר.  הצרכנים מבינים היום יותר את הכוח והמשמעות של חוות הדעת כמהלך צרכני חשוב; אנו מזהים עלייה משמעותית בכתיבת חוות דעת מצד הצרכן, שהופכת להיות אחד השיקולים העיקריים בבחירת מוצר או שירות.”

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=92411

אולי יעניין אתכם גם

  • אין נביא בעירו: הקפריסאים נהרו לחו”לאין נביא בעירו: הקפריסאים נהרו לחו”ל
  • יוון תפתח שעריה ל-10,000 ישראלים מידי שבועיוון תפתח שעריה ל-10,000 ישראלים מידי שבוע
  • הקאמבק של טורקיה והברקזיט עלולים לפגוע בתיירות ליוון ב-2019הקאמבק של טורקיה והברקזיט עלולים לפגוע בתיירות ליוון ב-2019
  • מצרים תפסה את מקום ספרד, יוון וטורקיה אצל התיירים הגרמניםמצרים תפסה את מקום ספרד, יוון וטורקיה אצל התיירים הגרמנים
  • התיירות מישראל צפויה לעקוף את התיירות הסינית בפוליןהתיירות מישראל צפויה לעקוף את התיירות הסינית בפולין
תגיות:
יוון קבוצת זאפ רמי חזן עמית שגיא
« פוסט קודם
פוסט הבא »
קתאי פסיפיק טיסות ישירות להונג קונג במחלקת עסקים זוכת הפרסים
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס