יריד התיירות הערבי (ATM) שב לדובאי במהדורתו ה-32, והוא מבטיח להיות הגדול והמשפיע ביותר עד כה. תחת הכותרת "תיירות עולמית: פיתוח תיירות המחר באמצעות קישוריות משודרגות", יעמוד השנה במוקד האירוע רעיון הקישוריות – בין מדינות, בין תעשיות, ובין אנשים.
מה-28 באפריל ועד ה-1 במאי, מרכז הסחר העולמי של דובאי יהפוך למוקד עולמי של חדשנות, שיתופי פעולה וחזון לעתיד התיירות. מעל 2,800 חברות מציגות, נציגים מ-161 מדינות, וצפי של כ-2.5 מיליארד דולר בעסקאות – אלה רק חלק מהמספרים שממחישים את עוצמתו של האירוע.
שותפיו האסטרטגיים של ATM – מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי (DET), Emirates, IHG Hotels & Resorts ו-Al Rais Travel – הציגו במסיבת עיתונאים את התוכניות לקראת האירוע, אשר השנה שם דגש חסר תקדים על טכנולוגיה, אירועים עסקיים, וקידום תיירות ברת קיימא דרך שיתופי פעולה חוצי גבולות.
"קישוריות מוכרת כיום ככוח מניע מאחורי תיירות בת קיימא וצומחת," אמרה דניאל קרטיס (Danielle Curtis), מנהלת יריד ATM. "באמצעות שיתופי פעולה אזוריים וגלובליים, אנו מגדירים מחדש את האופן שבו העולם מתקדם ומתחבר."
IBTM@ATM, אזור חדש שהושק השנה, יאפשר חיבור בין ספקי אירועים עסקיים לקניינים גלובליים באמצעות פגישות מתואמות מראש ובמת תוכן ייעודית. כמו כן, תורגש נוכחות טכנולוגית מרשימה עם אזור חדש לסטארטאפים, חוויות מציאות מדומה, ועלייה של 26% במספר פתרונות טכנולוגיית התיירות המוצגים.
"אירועים כמו ATM הם מנועי צמיחה כלכלית ומקומות בהם נרקמים הרעיונות שמעצבים את תעשיית המחר," אמר הוד מעלתו עיסאם קאזים (Issam Kazim), מנכ"ל DCTCM. "דובאי גאה לארח את האירוע הזה שוב, כחלק מהחזון הכלכלי שלה לעשור הקרוב."
המהדורה הקרובה תשקף את צמיחת השווקים האסיאתיים, האירופיים והאפריקאיים, וכן תמחיש כיצד תשתיות תחבורה מתקדמות, קשרים דיגיטליים ומיזמים קהילתיים מייצרים יחד עתיד מבטיח יותר לתעשיית התיירות העולמית.
"עם כל יעד שאנחנו מחברים, עם כל חוויה שאנחנו משפרים – אנו בונים גשרים בין תרבויות," סיכם ג’ונתן היסט (Jonathan Heastie), מנהל תיק התיירות של RX Global. "ATM 2025 הוא לא רק אירוע – זו תנועה."