Site icon IAS

ספא בפישטני, זה אופיר טורס

חטיבת הספא של אופיר טורס, שמחה להודיע על הכפלה ביציאות לחופשות באתר הספא והמרפא פישטני בסלובקיה.

 

בעקבות זאת, מנהלי אתר הספא הזמינו את נציגי אופיר טורס ל-3 ימי ביקור באתר הכוללים מועמדות לפרס השותף העסקי המצטיין 2013 בטקס הרשמי של פתיחת עונת הספא בפישטני. הפרס יוענק במהלך טקס חגיגי, שיערך באפריל 2014.

 

אופיר טורס תשווק 2 טיסות שבועיות הימים שני וחמישי ישירות לברטיסלאבה באופן בלעדי החל מיוני 2014. הטיסות יופעלו ע"י חברת Travel Service.

 

כחלק מהביקוש ליעד המרפא, אופיר טורס משווקת את פישטני גם לנוסעים המגיעים מוינה ובודפשט השכנות, לטיול משולב. כמו כן, היא מוציאה נציג ישראלי דובר עברית לאתר למשך התקופה לנוחות האורחים.

 

רן פאריינתי, מנהל מחלקת הנוסע העצמאי ומומחה תחום הספא באופיר טורס , מעיד כי "אנו שמחים לבשר כי אופיר טורס הכפילה את כמות הנוסעים לפישטני בסלובקיה, וזאת משתי סיבות: ראשית, בעקבות הטיסות הישירות בבלעדיות באמצעותן ניתן להגיע בנוחות מרבית ליעד. שנית, הישראלים נחשפו והתחברו ליעד זה המשלב חופשת מרפא, שלווה ופינוק עם מגוון רחב של טיפולים הכלול במחיר החבילות."

 

פישטני הוא אתר המרפא והספא האידיאלי לטיפול במגוון רחב של בעיות בריאותיות בשילוב חופשה רגועה ושלווה. האתר פישטני נמצא כ- 80 ק"מ מעיר הבירה ברטיסלאבה ו 140 ק"מ מוינה.

 

האתר מפורסם בזכות הבוץ הרפואי העשיר בגופרית שאיכותו מן הטובים בעולם וייחודיות האתר הוא אגם מים תרמיים הנובעים בטמפרטורה של 69 מעלות ומתחלפים בכל 72 שעות. פישטני ידועה זה שנים רבות כמרכז ספא לטיפולים במחלות שונות, בעיות בעמוד השדרה ובמפרקים, אוסטופורוזיס, שרירים, בעיות במחזור הדם ושיקום.

 

המלונות בפישטני מציעים חופשה על בסיס פנסיון מלא הכוללת מגוון רחב של טיפולים. טיפולי מסאג', טיפולים קוסמטיים, טיפולי פילינג, טיפולים בבריכות ועוד.

Exit mobile version