Site icon IAS

מלון סטאי כנרת יפתח בחודש יוני 2017

בעקבות ההצלחה הגדולה של מלון 'סטאי מיאמי ביץ" (The Setai Miami Beach), הממוקם בפלורידה, באזור סאות' ביץ' ונמנה עם המלונות היוקרתיים, העדכניים, הנחשבים והמבוקשים ביותר בפלורידה – החליטו האחים נקש, שהינם אף בעלי המלון במיאמי, להשקיע ולבנות בישראל שני בתי מלון חדשים, יוקרתיים ומפוארים שיישאו את השם Setai: מלון 'סטאי כנרת', שהוקם בחוף כורסי על גדות הכנרת ומלון 'סטאי תל אביב', הצפוי להיפתח בחודש ספטמבר בבניין ה'קישלה', בכיכר השעון ביפו.

האחים נקש החליטו להביא לישראל את מותג המלונות היוקרתי שלהם ומלון 'סטאי כנרת', הממוקם על שפת הכנרת, הוא הראשון שבהם.

צריך לזכור שלא מדובר כאן בעוד מלון, אלא במלון שההשקעה בבנייתו באזור הזה שמחבר בין הכנרת, הגליל, עמק הירדן, רמת הגולן והחרמון אינה מהווה עניין של מה בכך.

לאחר הרבה מאד שנים שלא נבנו בתי מלון חדשים באזור, קבוצת נקש משקיעה סכום של כ-200 מיליון ₪ בבניית מלון במיקום שעד היום לא היה גורם שבנה והשקיע בו את כספו.

"מדובר במלון ברמת 5 כוכבים דה לקס, שיציע חווית אירוח וחופש מהטובות בישראל ובעולם, עם 110 סוויטות וחדרים מרווחים, מתוכם 88 סוויטות בהן ייהנו האורחים מבריכות פרטיות צמודות או מהאט-טאב, ו-22 חדרי דה לקס; עם מתחם ספא ענק וחדשני; ועם נוף מרהיב שאין שני לו בדמות הרי הגולן והכנרת". מסר אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל.

עם פתיחת המלון תתקיים תקופת הרצה, בה יוצעו מחירי אירוח מיוחדים.

הזמנות ניתן לבצע מעתה, כאשר המחיר לזוג, ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר יהיה בתקופת ההרצה החל מ-1200 ₪ ללילה באמצע השבוע.

טלפון להזמנות: 2505*

 

Exit mobile version