Site icon IAS

מה חדש באזרבייג'ן?

מועודן הגולף דיימונד גולף קלאב בבאקו. צילום לשכת התיירות של אזרבייג'

גולף באזרבייג'ן: יעד חדש לאוהבי הגולף

אזרבייג'ן היא יעד תיירותי הצומח במהירות, עם מגוון הולך וגדל של פעילויות לחובבי ספורט והרפתקאות. לאוהבי הגולף, אזרבייג'ן מציעה שני מועדוני גולף בינלאומיים בגודל סטנדרטי עם 18 גומות בעיר הבירה באקו ובעיר גובה (Quba).

מועדון הגולף של Dreamland הוא מסלול הגולף הראשון והיחיד של באקו שתוכנן על ידי סינתיה דיי. מסלול גולף הוא יצירת מופת בעלת 18 גומות, המספקת חווית גולף מקצועית ויוקרתית עם תחושה ים-תיכונית מרעננת ומבטיחה ריגוש והנאה לשחקנים מתחילים ומקצועיים.

מועדון הגולף הלאומי אזרבייג'ן, מועדון הגולף הלאומי, ממוקם בעיר גובה (Quba), בצפון-מערב אזרבייג'ן, למרגלות הרי הקווקז ועוצב על ידי ג'ון האנט. המשטחים והמכשולים פרוסים על פני 75 דונם של נוף כפרי אידילי ורב רושם.

https://www.dreamlandgolfclub.com/

https://qubapalace.com/en/golf

תיירות סוסים באזרבייג'ן: גלו את מועדוני הסוסים שלנו

רבות נכתב על הרכיבה על סוסים וסגולותיה הרגשיות והפיזיות, המאפשרת למבקרים קשר עם הסביבה ועם הסוסים שהליכתם הקצבית מזמינה רגיעה פנימית. רכיבה על סוסים היא שילוב מושלם לכושר והנאה. מתחרות פולו חובבנית, דהירה שלווה דרך העיר באקו או בעיר שקי – הפעילות מתאימה לכל הגילאים.

ישנם כמה מועדוני רכיבת סוסים באזרבייג'ן, הן בבאקו והן באזורים הסובבים אותה: מועדון Bina Elite, מועדון Omar, ההיפודרום ב-Cidir בבאקו ומרכז רכיבה על סוסים שקיים. גם במועדון רכיבת הסוסים Omar וגם במועדון סוסים Bina Elite ישנם אזורים ירוקים נרחבים עם גן משחקים לילדים ומסעדה. במועדון רכיבת הסוסים Omar ישנו גם אגם בו אפשרות ליהנות מדייג ויש בו אפילו גן חיות קטן לילדים.

https://www.facebook.com/elitehorseclub/ https://azerbaijan.travel/en/place/372-horse-riding

ספארי ג'יפים באזרבייג'ן. צילום לשכת התיירות של אזרבייג'ן

חופשות אקסטרים: ראפטינג, מצנחי רחיפה וגלישת רוח באזרבייג'ן

חובבי חופשות אקסטרים, יכולים ליהנות גם מרפטינג, טיול ג'יפים ומצנחי רחיפה בעיר גבאלה ((Gabala, כמו גם מגלישת רוח באזור חיזי ((Khizi. העיר גבאלה במיוחד, במרחק של 260 ק"מ מבאקו, מפורסמת בזכות מגוון הפעילויות והחוויות הבלתי נשכחות שהיא מציעה.

רפטינג גבאלה מציע רצועת ראפטינג באורך 11 קילומטרים באזור טוריאנצ'י (Turyanchav). תיירים יכולים לשכור ציוד רפטינג וליהנות מהמטבח מסורתי במרכז הראפטינג.

טיולי ג'יפים בהרי הקווקז המרהיבים מוצעים באתר הנופש טופנדה ((Tufandagh בעיר גבאלה. הם כוללים ארוחות בוקר אזאריות מסורתיות בהרים או ארוחת צהרים וערב בבתי המקומיים בכפרים אותנטיים.

מרכז גלישת הרוח הראשון של אזרבייג'ן בשוראבאד (כשעה מבאקו), חיזי, מציע קורסים לשיפור כישוריהם של מתחילים ואנשי מקצוע כאחד. השיעורים מתקיימים הן בקבוצות והן באופן פרטני. ניתן לשכור שם ציוד, לבקר במועדון החוף ובמסעדה הצמודים.

https://azerbaijan.travel/en/tourism/4-outdoor-activities  https://azerbaijan.travel/en/tourism/21-winter-activities

המסעדה הכשרה בבאקו שבאזרבייג'ן. צילום לשכת התיירות של אזרבייג'ן

במיוחד לישראלים שומרי כשרות: לראשונה מסעדה כשרה בבאקו

המסעדה הראשונה הכשרה אי פעם באזרבייג'ן, שנקראה "7/40", נפתחה השנה במרכז העיר. המסעדה משלבת מטבח אזרי מסורתי יחד עם מנות ישראליות קלאסיות, ומבטיחה מיזוג מזרח תיכוני מוכר וטעים. פיקוח האוכל הכשר מבוצע על ידי הרב המקומי, שניאור סגל.

Address: 25 Samed Vurgun

Phone number: +994 51 250 07 84

אודות לשכת התיירות של אזרבייג'ן:

לשכת התיירות של אזרבייג'ן (ATB) הינה מוסד לאומי הפועל במסגרת סוכנות תיירות הלאומית ואשר עוסק בקידום התיירות לרפובליקה האזרית. מטרת הלשכה לתמוך בגידולה של תעשיית התיירות האזרית ולעודד תיירים לגלות את המדינה ואוצרותיה.

לפרטים נוספים:

http://azerbaijan.travel/en/home

Instagram @experienceazerbaijan

Exit mobile version