Site icon IAS

טיקטוק הופכת לסוכן נסיעות דיגיטלי: מודעות טיולים חדשות יציגו הצעות

מעכשיו תוכלו להזמין את החופשה הבאה שלכם דרך טיקטוק. צילום freeepik

טיקטוק משנה את חוקי המשחק של עולם התיירות ומשיקה פורמט פרסום חדש – Travel Ads – שיהפוך את הפיד של המשתמשים ממקור השראה למנוע הזמנות אמיתי. מעכשיו, מותגים בתחום החופשות יוכלו להעלות למערכת הפרסום של טיקטוק קטלוגים שלמים של מלונות, טיסות וחבילות נופש – והמערכת תתאים אותם אוטומטית לגולשים הרלוונטיים ביותר.

במקום מודעות גנריות, כל משתמש יקבל הצעות חופשה מותאמות אישית בהתאם לתוכן שהוא צופה בו, לחשבונות שהוא עוקב אחריהם ולדפוסי ההתעניינות שלו בפלטפורמה. הכרטיסיות שיופיעו בתוך המודעות יציגו מידע חיוני כמו דירוגים, מחירים, מבצעים זמינים ואפילו טיסות קשורות – ויאפשרו לעבור להזמנה מלאה בלחיצה אחת.

הפורמט החדש מאפשר למשווקים שלושה סוגי הצגה:

*סרטון אחד עם כרטיסיות מתחלפות – עד 10 הצעות חופשה שונות בתוך מודעה אחת.

*מודעה ממוקדת למוצר בודד – למשל מלון ספציפי עם מחיר ותאריכים.

*קרוסלת תמונות שיווקית – המציגה מגוון הצעות מתוך הקטלוג.

המהלך מגיע בעקבות נתוני שימוש מרשימים במיוחד: לפי טיקטוק, 84% מהמשתמשים צופים בתוכן על נסיעות לפחות פעם בחודש, ו-66% מציינים כי טיקטוק היא מקור ההשראה המרכזי שלהם לתכנון חופשה. כלומר, הפלטפורמה כבר משפיעה על החשק – כעת היא גם תאפשר לבצע את ההזמנה בפועל.

“עם מודעות הטיולים של טיקטוק, מפרסמים יוכלו ללוות את המשתמשים בצורה חלקה מרגע הגילוי ועד לסגירת החופשה”, אומרת אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל. טיקטוק מסכמת את המהלך במשפט אחד: “אם עד עכשיו טסתם בעקבות סרטון – מעכשיו תוכלו להזמין את הטיסה ממנו.”

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version