Site icon IAS

חופשות רומנטיות- flymoon

רבים זוכרים את ההכנות ליום החתונה ופחות את האירוע עצמו שחולף כהרף עין. עד עתה, הזוגות הטריים שמו פחות דגש על כל מה שקשור לחופשת ירח הדבש, למרות שזו גם מסמלת את תחילת דרכם המשותפת. כעת הדבר משתנה וזוגות רבים, מקצים לחופשת ירח הדבש תקציב ונעזרים באנשי מקצוע, שאמונים על "הפקת חופשת ירח הדבש".

 

בתערוכת התיירות הבינלאומיתIMTM , בגני התערוכה בתל אביב ( ימים ג'-ד'), תציג חברת  flyeast את המותג החדש למתחתנים: flymoon'', שמתמחה בתפירת חליפת תיור אישית, מושלמת ובלעדית לכל זוג וזוג, תוך מתן ליווי וייעוץ מקצועי בבניית חבילה רומנטית ייחודית. 

 

מספר יריב פישר, מנכ"ל flyeast:  "לאור הביקוש הגובר והולך, הקמנו בחברה מחלקה, שמתמחה בהפקת ירח הדבש המושלם לזוגות. בבניית חבילות ירח הדבש אנו נותנים תשומת לב לכל הפרטים כדי שהזוג ירגיש הכי מיוחד. הצוות שלנו יודע לשלב את כל הפינוקים הקטנים, שהופכים את החופשה לדבר בלתי נשכח. כיום אנו מציעים חופשות רומנטיות באתרי נופש אקזוטיים במגוון יעדים במזרח כמו האיים המלדיביים, סרי לנקה, פיליפינים ותאילנד והרשימה רק תגדל בעתיד".

 

בין אתרי הנופש שמשווקים על ידי flymoon תוכלו למצוא גם את המלון Gili Lankanfushi Maldives שמוביל את רשימת המלונות הטובים ביותר בעולם לשנת 2015 עפ"י בחירת גולשי האתר TripAdvisor.

 

מחירי חבילות flymoon נעות בין 6,000 דולר לזוג ועד עשרות אלפי שקלים לזוג.

 

Exit mobile version