Site icon IAS

חדש: מותג הלואו-קוסט DAVE למלונות בראון

מזג האוויר החורפי שפקד את המדינה בשבוע שעבר, דחה את מסיבת הפתיחה של מלון DAVE WEST ליום חמישי הקרוב. המלון של רשת מלונות בראון גם חונך את המותג החדש, במסגרת מה שמכנים שם מלון לואו קוסט.

המלון DAVE WEST שוכן ברחוב גורדון פינת בן יהודה בתל אביב, במבנה של מה שהייתה אכסניית גורדון אין. פתיחת המלון מקדימה את מלון DAVE SOUTH, שעתיד להיפתח בקיץ הקרוב ברחוב נחלת בנימין על גבול שכונת פלורנטין.

"אפשר לעשות לואו קוסט משעמם, כמו חלק מחברות התעופה ואפשר לעשות ממנו משהו כייפי, כמו שעושות חברות תעופה אחרות, שאם אתה טס לספרד, מציעים לך לקנות טאפאסים", אומר ליאון אביגד, מבעלי חברת המלונות בראון, "גם פה רצינו לעשות לואו קוסט שקשור לסביבה ולאזור. דייב קשור לים – יש גג מגניב וחנות קעקועים ומספרה היספטרית וטואליטיקה של מותג היספטרי בשם מעפילים, שהוא מותג טיפוח עם מוצרים אורגניים".

מלון דייב ווסט ממוקם לא רחוק מחוף גורדון הפופולרי ומרחוב דיזנגוף ולצד מסעדות, ברים שכונתיים, גלריות וחנויות בוטיק. כחלק מהגישה השכונתית של המותג, ארוחת הבוקר מוגשת בבתי קפה סמוכים, בהם ניתן ליהנות מחוויה לוקאלית ותל אביבית. המלון עצמו ממוקם במבנה לשימור ואינו כולל מעלית. לאחרונה עבר המבנה תהליך של שיפוץ ושימור והוסב למלון בן 34 חדרים.

"קולקציה היא הכי רחוק מרשת"

לדברי אביגד, המותג DAVE מסמן את הקצה הצעיר, הנועז והמשוחרר של מלונות הקולקציה, ומטרתו להנגיש את המותג לקהלים חדשים וצעירים יותר מאלה המתאכסנים במלונות בראון שלהם. המלונות הוקמו על ידי אביגד ושותפים בהם ניר ויצמן וניצן פרי. "המושג קולקציה הוא הכי רחוק מרשת", הוא מסביר, "כל מלון נותן אווירה אחרת ומגיע לפלח שוק אחר – אחד אורבני בסגון הסבנטיז, אחר הוא מיאמי ליד הים, אחר מגדל ואחד ירושלמי בבניין לשימור – כל מלון שונה, ועדיין בכל המלונות יש אותו DNA של עיצוב ייחודי הכולל חדר ישיבות ל-14 איש, חדר טיפולים, ספא, גג. אנחנו מאתגרים את עצמנו לחדש ובודקים מה נכון לפלח השוק, למיקום, ומחפשים סיפור חדש, ולא: 'יאללה, נעשה עוד פעם את אותו הדבר'".

עיצוב מלון דייב נעשה בידי האדריכל עגנון גרנות בשיתוף אביגד. החדרים והשטחים הציבוריים הצבעוניים עוטרו באוסף אקלקטי של פריטי ווינטג' שנאספו בשוקי פשפשים ברחבי אירופה, או כהגדרתם "ביד חופשית ובאופן שיוצר סגנון מובהק, שונה וחד-פעמי. צבע אדום חזק ודומיננטי שולט בשטחים הציבוריים ובשלושה מחדרי ה'פוקסי', שבאחד מהם מיטה עגולה ובאחר מיטת ווינטג' מחופה פרווה אדומה".

את החיבה שלהם לצבע האדום מסביר אביגד בכך שחשוב להם לספק לאורח חוויות עמוקות. "וחוויה זה לא בז'".

בלובי המלון ניתן ליהנות, בין היתר, מקונסולת משחקי ווידאו מהאייטיז ומפופקורן חינם כל יום מהשעה 15:00. במהלך חודשי הפתיחה, פעילות במקום שתי יוזמות פופ-אפ: סניף של מספרת הגברים התל אביבית "ברבריה" וסניף של חנות הקעקועים המובילה "פסיכו", שיאפשרו לאורחים לצד תגלחת או תספורת וגם, לראשונה בישראל, ליהנות מקעקוע חדש. במלון גם מרפסת גג אינטימית עם ברז בירה חופשית לאורחים וחדר טיפולי ספא. 

מחשבים מסלול מחדש

אביגד החל את דרכו במלונאות כקונסיירז' במלון המלך דוד בירושלים. את המלון הראשון ברשת, בראון TLV, פתח ברחוב קלישר בתל אביב עם שותפו ובן זוגו, ניצן פרי, באוקטובר 2010. הפרויקט הבא של השניים היה בראון ביץ' האוס ברחוב הירקון, שנפתח ב־2015. הם גם הקימו במשך זמן רב את מלון פוליהאוס בנחלת בנימין בת"א ומכרו אותו  וב-2013 נשכרו לנהל אותו. בשנה שעברה פתחו את וילה בראון בירושלים, רכשו כמה מלונות של האחים מאיר ועופר דעבול מרשת ארקדיה ופתחו את מלון ביץ' האוס קרואטיה עם השותף החדש שלהם, ניר ויצמן, יזם ומקים פרוייקטים, השותף לבניית המלונות ובנו של איל הנדל"ן המלונאי באירופה, מני ויצמן. 

משפחת ויצמן היא הבעלים של 120 מלונות באירופה ומקימה שם עתה מלונות ענק כמו מלון W באמסטרדם ומלון Edition במילנו, במסגרת האימפריה משלהם. האח לירן, הוא הבעלים של רשת מלונות הבוטיק האירופית Sir Hotels  השייכת לרשת המלונות Europe Hotels Private Collection  של המשפחה ושל עשרות מסעדות, מועדונים ומותגי לייפסטייל משלימים.

אביגד אומר שאין דמיון בין המלונות של משפחת ויצמן בחו"ל – שהם מלונות בשירות מלא ואיכותיים עם מסעדות גדולות – למלונות הלואו קוסט החדשים. "חשוב לנו לחשב מסלול מחדש. יצאנו לירושלים ועכשיו אנחנו בוחנים עוד מקומות בחו"ל, לא רק בקרואטיה. לא מה שהיה הוא שיהיה. זה כל הקטע של בוטיק אמיתי: בכל פעם לחשוב על תוכן ושיתופי פעולה חדשים".

לדברי אביגד הם משתדלים כל הזמן לחשוב מחדש לאן המלונאות והענף הולכים והם משוכנעים שהכיוון הוא לואו קוסט. "ואין  לנו ספק שמלון שנותן ערך אמיתי – ינצח.  יש לנו לובי שאנשים יכולים להתקהל בו, יש ספריה – שפעם היא בנויה מעץ ופעם ממתכת ופעם עם גב אדום. חשוב לנו לתת לאורחים שלנו הרגשה שהם חוזרים לאותה קולקציה, גם אם זה מלון אחר לגמרי, אבל עם מוטיבים משותפים – תמיד בר חזק, ג'קוזי, לובי גדול, חדרי ישיבות, ספא טוב, עיצוב נועז וחווייתי".

 Brown Hotels היא קבוצת מלונות בוטיק שבסיסה בתל אביב ומציעה כיום שבעה מלונות בוטיק בתל אביב ובירושלים לצד מלון בוטיק מפואר במיוחד על הים האדריאטי ("בראון ביץ' האוס קרואטיה"). לפי החברה, המלונות מאופיינים בסגנון ייחודי, אמירה עיצובית מובחנת, שירות ברמה גבוהה, חדשנות ואותנטיות, והינם פופולריים גם בקרב הקהל המקומי בזכות ברים אופנתיים, מוקדי ספא איכותיים, אירועים ופעילויות תרבות המתרחשים בהם דרך קבע.

מלונות בראון מומלצים על ידי המגזינים המובילים בעולם כדוגמת, NY Times, Time, Wallpaper  Traveler, Travel + Leisure ועוד.

בקרוב ייתוספו לרשת דייב סאות' תל אביב (פתיחה בקיץ 2018), לייטהאוס בבית מגדלור בתל אביב (פתיחה בקיץ 2018) ובראון JLM ירושלים (פתיחה באביב 2019).

מחירי החדרים נעים בין 120-160 דולר ללילה, מחיר הנמוך ממחירי מלונות הבוטיק של החברה שנעים בין 250-300 דולר ללילה, אך בוודאי לא לואו קוסט. אביגד אומר שהמחיר סביר לתמורה שהוא נותן ולעובדה שהמלון בלוקיישן טוב בתל אביב היקרה.

באחרונה עשו מלונות בראון שיתוף פעולה עם אתר גרופון פרימיום וחלק מהמלונות נכללים בעסקה. "זה חלק מתמהיל השיווק", מסביר אביגד, "כשאתה לא 30 חדר אלא עד סוף השנה יהיו לך עד 1,000  חדרים – זה לא עניין של מה בכך והחלטנו לבחון את האופציה הזו". 

Exit mobile version