Site icon IAS

דיזנהאוז גרופ תטיס משלחת צעירים המשפצים בתי ספר באפריקה

משלחת עמותת אפריכאן בביס ששופץ על ידם בצפון טנזניה .צילום-עידן ארד

חברת דיזנהאוז גרופ תעניק חסות למשלחת מטעם עמותת 'אפריכאן' המקדמת מיזמים קהילתיים בצפון טנזניה. במסגרת החסות, דיזנהאוז תטיס את חברי העמותה שבמשלחת במהלך אוגוסט. המשלחת  תשהה באפריקה כחודש וחצי.

זאת הפעם הרביעית שעמותת אפריכאן מוציאה משלחות סיוע לכפרים בטנזניה. במסגרת הפרויקטים שהעמותה מקדמת, חברי המשלחת משפצים בתי ספר, מקימים תשתיות מים ומקדמים פרויקטים בני-קיימא נוספים. בין היוזמות שקודמו פרויקט הזנה לתלמידי בית הספר תוך שימוש במערכת גז טבעית והכשרת גידולי שדה המשמשים גם הם לפרויקט ההזנה. כל זה כדי לשפר את איכות חייהם של הילדים במקום. תמיכת דיזנהאוז תאפשר לעמותה, הנתמכת רק על ידי תרומות ומתנדבים, להפנות את תקציב העמותה למימון הפרויקטים שהיא מובילה.

חני סובול, מנכ"לית חברת דיזנהאוז גרופ: "דיזנהאוז גרופ שמחה תמיד לתמוך בפעולות שמטרתן לשמור על העולם. זו תפיסת עולם שמקבלת ביטוי בממשק השוטף שלנו עם הלקוחות, וגם בפעילות הקהילתית שלנו. לנו, כמגזר עסקי, יש את הזכות והחובה לסייע לעמותות המקדמות ערכים חברתיים וקהילתיים. זאת התרומה שלנו לתרומה שלהם".

רפי רייקר, מייסד עמותת אפריכאן: " אנחנו נרגשים מאוד לקראת שיתוף הפעולה ומודים לחברת דיזנהאוז גרופ על התרומה הגדולה שלהם לקיום המשלחת הנוכחית. העובדה שדיזנהאוז דואגים לטיסות של חברי העמותה מעניקה לנו שקט נפשי ובזכות זאת אנחנו יכולים להשקיע את מלוא המשאבים לטובת המטרה".

נציגים ממשלחת עמותת אפריכאן עם ילדי ביס במלינדי שבצפון מטנזניה – צילום יהונתן איים

דיזנהאוז גרופ, כנציגה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL המנהל את מערך הנסיעות הכולל עבור עשרות אלפי חברות גלובאליות, מקפידה על יישום עקרונות סביבתיים מול הלקוחות במגוון פעולות. בין הפעולות שננקטות: בחירת מלונות "ירוקים" וידידותיים לסביבה, הזמנת רכבים היברידים או חשמליים בלבד, ציון CO2 בכל הזמנת טיסות לשיקול דעת המזמין, שימוש במסמכי נסיעה דיגיטליים הנשלחים למייל ולנייד ועוד. כחלק מזה, דיזנהאוז גרופ מפיקה דוחות עבור לקוחותיה הכוללים התייחסות להיבט הסביבתי הכרוך בנסיעה העסקית (טיסות, מלונות, רכבים ועוד).

לאחרונה פרסמה דיזנהאוז כי ישנה עליה במספר החברות שמפקחות על כמות הקרבון המיוצרת במסגרת טיסות עסקיות של עובדים. הבקרה והפיקוח נעשים באמצעות דוחות שוטפים שמייצרת דיזנהאוז גרופ עבור החברה הכוללים את פירוט הטיסות, ואת כמות הקרבון המיוצרת בכל טיסה. כמות הקרבון משתנה בהתאם למשך הטיסה, סוג המטוס, באיזו מחלקה טסים ומשך הטיסה. החברה גם יכולה להחליט על עוצר טיסות במידה וישנה חריגה מתקציב הקרבון לנסיעות.

Exit mobile version