Site icon IAS

בוחרים מקומי ומטיילים מקומי, באתרי רשות הטבע והגנים

בגן לאומי אשקלון. צילום שוש להב

יום השבתון ביום הבחירות (27 בפברואר), הוא הזדמנות מעולה לשלב מנוחה וטיול באתרי הטבע והמורשת הפזורים ברחבי הארץ. במסגרת יום הבחירות, רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור לקחת פסק זמן מהשגרה המתוחה, ולהשתתף במגוון הפעילויות באתרים השונים שלה ברחבי הארץ.

בין הפעילויות השונות, ניתן למצוא טיולים מודרכים, פעילויות ציור והשראה, אתרי מורשת, פעילויות עם חיות ועוד. הפעילויות יתקיימו בשעות הבוקר והצהרים. צאו לגלות את החורף הישראלי בטבע, עם צמחייה משגשגת ובעלי חיים רבים שפעילים בעונה זו.

ביום הבחירות הקרוב צאו לממש את זכות ההצבעה שלכם בקלפי, והמשיכו לפעילויות של רשות הטבע והגנים. תבחרו ביופי וברוגע והכי חשוב, תשמרו על הסביבה שלהם ותחזירו אותה למצבה הטבעי והנקי.

רינת רוסו, מנהלת אגף מבקרים ברשות הטבע והגנים: "השילוב הטוב ביותר הוא מימוש החובה האזרחית של הצבעה בבחירות, עם פעילויות חווייתיות בטבע. שמורות הטבע והגנים הלאומיים מציעים סביבה שלווה ומעוררת השראה בטבע. הרגעים האלו ישדרגו את יום הבחירות ויאפשרו נשימה בטבע הישראלי. לפרטים נוספים אודות הפעילויות השונות ניתן למצוא באתר רשות הטבע והגנים ולבחור את האתר שבו תרצו לבקר על גבי מפה״.

* בשל מגבלות הבטיחות של פיקוד העורף, מספר אתרים בדרום ובצפון יהיו סגורים.

לכל המידע: https://www.parks.org.il/map/

Exit mobile version