Site icon IAS

אופיר טורס מתייעלת הודות ל- eNett-VANs

אופיר טורס נהנית משיפור קשריה עם הספקים תוך צמצום עלויות תשלום הודות ל- (Virtual Account Numbers (VANs‏ של eNett.

 

אופיר טורס היא קונצרן בבעלות משפחתית שהוקם בשנת 1952 ואחת מחברות התיירות הגדולות בארץ. החברה עברה לאחרונה לשלם לספקיה באמצעות ה- VANs של eNett כדי לחסוך זמן וכסף הנובעים מחוסר יעילותן של שיטות התשלום המסורתיות.

 

VAN הוא מספר MasterCard בן 16 ספרות המופק לכל הזמנה שמבצעת אופיר טורס. המערכת מחוללת מספר ייחודי כנגד משתני הזמנה ותשלום מוגדרים לכל עסקה, מה שהופך את השיטה לדרך בטוחה מאוד לשלם או לקבל תשלום.

 

קבלת VANs מאפשרת תשלומים מידיים ומובטחים לספקים, אשר בלעדיהם, הספקים רשאים לדרוש פיקדונות, הכרוכים בהון חוזר יקר.

 

"אנו עובדים עם  חברות תעופה ובתי מלון קטנים רבים שעבורם תזרים המזומנים הוא קריטי", אומר סמנכ"ל מערכות מידע וסגן יו"ר אופיר טורס , יוני וקסמן.

 

"כיום הם שמחים מאוד לקבל תשלומים מידיים ובטוחים, ואנו שמחים באותה מידה מפני שאיננו צריכים לשלם יותר במזומן. תשלומים במזומן אינם מוגנים ואף מחייבים אותנו להשאיר כספים בפיקדונות לשם ניהול חשבונותינו. זהו מצב שבו כולם מרוויחים, והוא שיפר את קשרינו העסקיים".

 

בינתיים, נהנית אופיר טורס מיתרונות נוספים הגלומים בתהליכי תשלום והתאמות אוטומטיים שמאפשר ה- VAN. מיד עם הפקת VAN, התשלום ונתוני ההזמנה עוברים התאמה בזמן אמת.

 

"איננו זקוקים עוד להתאמות  ידניות מייגעות. להערכתנו, אנו חוסכים יום עבודה של אדם אחד לחודש", אומר מר וקסמן.

 

מנהלה המסחרי של Travelport Israel, שמואל כהן, אומר: "אינטגרציה חלקה עם Travelport Travel Commerce Platform מצמצמת עוד יותר את זמני העיבוד הידני, כאשר VAN מוטמע במלואו כצורת תשלום".

 

מנכ"ל eNett, אנתוני היינס, אומר: "משימתנו היא לעזור לחברות בכל גודל להתייעל על ידי החלפת תהליכי תשלום הגוזלים זמן וכוח אדם רב".

"הצלחתה של אופיר טורס היא דוגמה אחת ליתרונות שמעניקה הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת שלנו לחברות תיירות ברחבי העולם".

 

אודות  eNett International

eNett International היא ספקית עולמית של פתרונות תשלומים המותאמים במיוחד לענף הנסיעות. מוצר הליבה שלה הוא פתרון התשלום VAN (‏Virtual Account Number) המחולל אוטומטית מספרי MasterCard לשימוש בודד כדי לפשט ביצוע תשלומים ברשת העיבוד של MasterCard ולאפשר קבלתם ביותר מ- 35.9 מיליון אתרים בעולם כולו. הודות לתשלום באמצעות  VANs של eNett  לספקים, לרוכשים ולנותני שירותי נסיעות כאחד, אנו יכולים לצמצם את הסיכון שלהם, לשפר את מידת ההתאמה וליהנות מיתרונות ייעול בתחום הכספים והנתונים. eNett נמצאת ברובה בבעלות Travelport הנסחרת בבורסה לניירות ערך של ניו יורק תחת הסמל "TVPT", ויכולותיה מוטמעות ב- Travelport Travel Commerce Platform הפועלת כיום ביותר מ- 170 מדינות. בעליה האחרים, Optal, מעניקים שירותים בנקאיים לארגון. למידע נוסף, בקרו בכתובת  www.enett.com.

 

אודות אופיר טורס

אופיר טורס הוקמה בשנת 1952 והיא מעסיקה יותר מ- 350 עובדים ב-33 סניפים ברחבי הארץ, כולל מרכזי שירות בחברות ובארגונים.

 

אופיר טורס היא אחת מחברות התיירות המובילות בארץ ומתמחה במתן שירותי נסיעות, פנאי ותיירות לרבות הזמנות כרטיסי טיסה ובתי מלון, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, חבילות שייט, השכרות רכב, אשרות כניסה ועוד. 

 

אופיר טורס היא נציגתה הבלעדית בישראל של Carlson Wagonlit Travel, חברת הנסיעות העסקיות הגדולה בעולם. אופיר טורס היא בעליה של Peltours, חברת תיירות נכנסת לישראל.

Exit mobile version