Site icon IAS

קשרי תעופה השלימה את רכישת חברת סנורמה

סימפוני אוף זה סיז של רויאל קריביאן. אפשר לאכול במסעדה גם פעמיים בערב. צילום עוזי בכר

חברת קשרי תעופה בניהולו של יורם מוטעי, הודיעה היום לבורסה כי מימשה ב-7 ביוני את אופציית ה-PUT  ביחס למלוא מניות חברת סנורמה המוחזקות על ידי אורי שנבל, מנכ"ל החברה-הבת סנורמה שירותי תיירות – 45%.

החברה שילמה את מלוא התמורה בסך 3.6 מיליון דולר כנגד קבלת יתרת מניות סנורמה אשר הוחזקו על ידי שנבל, באופן שלאחר ההשלמה החברה מחזיקה במלוא הון המניות של סנורמה.

מנכ"ל סנורמה, אורי שנבל. מכר את כל המניות

חברת סנורמה שירותי תיירות הוקמה בשנת 1981 כחברה סיטונאית המייצגת למעלה מ-15 שנה תאגידי שייט אמריקאים ובהם רויאל קריביאן. ההתמחות של החברה היא במתן שירותי הפלגות נופש ושייט על ידי מערכות און ליין. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם ציבור הלקוחות וסוכני הנסיעות בעזרת מערכת אתר האינטרנט הנותן את כל המידע העדכני על הפלגות נופש ושייט ברחבי העולם.

בהתאם לתנאי האופציה אשר נקבעו במסגרת הסכם בין הצדדים בספטמבר 2017, השלמת מכירת מניות סנורמה בעקבות מתן ההודעה, תהיה לא יאוחר מתום 12 חודשים ממועד המימוש, ובתנאי שהסכם הזיכיון שלו עם רויאל קריביאן יהיה בתוקף במועד המימוש.

בהתאם לתנאי ההסכם, התמורה בגין מימוש האופציה תחושב ותקבע בהתאם לגבוה מבין הרווח הנקי המצרפי של סנורמה (לפני הוצאות מימון, פחת ומס) של ארבעת הרבעונים האחרונים שלגביהם נערכו דוחות כספיים שקדמו למועד מתן הודעת המימוש, או הרווח הנקי בארבעת הרבעונים הקלנדריים העוקבים למועד מתן הודעת המימוש; והכל במכפלת ארבע, בהתאם לשיעור הזכויות שיימכרו.

הערכת החברה באשר לשווי המניות נע בין כ-3.6 מיליון דולר לכ-3.8 מיליון דולר וכאמור התייצבה על 3.6 מיליון דולר, שהם 14.4 מיליון שקל.

שנבל אמר בתגובה כי השלמת המכירה לא תשפיע על המשך עבודתו כמנכ"ל סנורמה וכי הוא מתכוון להמשיך בפעילות בתחום השייט עוד שנים רבות.

Exit mobile version