Site icon IAS

נישואים גאים בסלבריטי קרוזס

חברת הקרוזים סלבריטי קרוזס הודיעה כי מעתה גם הפרלמנט במלטה, שם רשומים מרבית אוניות צי החברה, אישר לקיים טקס נישואים באוניות החברה במים בינלאומיים.

"לסלבריטי קרוזס היסטוריה ארוכה בתמיכה בקהילת הלהט"ב ואין זמן טוב מזה להפוך את זה לרגע היסטורי. אני נרגשת להודיע כי החל מהיום, זוגות חד מיניים מוזמנים לערוך את טקס הנישואים שלהם באוניות החברה, במים בינלאומיים", אמרה  ליסה לוטופ- פארלו (Lisa Lutoff-Perlo) מנכ"לית ונשיאת סלבריטי קרוזס.

"סלבריטי קרוזס אירחה כבר חתונות רבות של הקהילה הגאה באוניותיה במסלולי שייט בארה"ב, מקסיקו והים הקריבי והכל באופן חוקי", אמרה ברברה וויטהול (Barbara Whitehall), מנכ"לית חברת חווית חתונות (Wedding Experience). "אנחנו נרגשים ומקווים שהחקיקה החדשה במלטה תפתח פרק חדש ושוויוני בנישואים עבור כל הנוסעים המפליגים באוניות חברת סלבריטי קרוזס.

תוכנית הנישואים של סלבריטי קרוזס מציעה טקסי נישואים ויעדים המתאימים במיוחד לאוהבים. חבילת שייט לזוגות הנישאים כוללת את טקס הנישואים בליווי הקפטן, עזרת מפיק אירועים, מוסיקה חיה, שעת צילום, עוגת כלולות, בקבוק שמפניה, זר פרחים ותוספות נוספות ורומנטיות לאחר הטקס.

לפרטים נוספים על תוכנית החתונות באוניות חברת סלבריטי קרוזס.

 

Exit mobile version