Site icon IAS

לקסוס חושפת את יאכטת הפאר הראשונה

פנים היאכטה לקסוס LY 650.. עיצוב פנים מוקפד ונוח. צילום לקסוס

במסגרת שאיפתה המתמדת להעניק חוויות חדשניות ומדהימות ללקוחותיה, יצרנית המכוניות לקסוס משיקה בהופעת בכורה עולמית את יאכטת היוקרה הראשונה שלה, לקסוס  LY 650.

ה-LY 650 היא התגלמות האתגר שהציבה לעצמה לקסוס לחרוג מעבר לגבולות ענף הרכב כדי להעניק חוויות חדשניות ומדהימות. ה-LY 650, המבוססת על דגם הקונספט של יאכטת הספורט של לקסוס שהוצגה לראשונה בינואר 2017, מתאפיינת בסגנון ייחודי ובביצועי שייט יוצאים מן הכלל. היאכטה היא ביטוי חדש של פילוסופיית “CRAFTED” של לקסוס, שבה ניכרת תשומת לב מדהימה לכל פרט ופרט ואירוח הצופה את צרכיו של הלקוח בכל היבט אפשרי.

צורת גוף היאכטה, המראה השופע של הירכתיים והקווים הקמורים היפהפיים, מעניקים ל-LY 650 סגנון חיצוני ייחודי וחסר תקדים.

שיתוף פעולה עם משרד עיצוב היאכטות האיטלקי Nuvolari Lenard הניב סגנון מתקדם ועיצוב פנים נוח עם איכות הטבועה בכל פרט ופרט. כדי להשיג ביצועים מלהיבים, פותח גוף ספינה קל משקל ובעל קשיחות גבוהה המשלב CFRP (פלסטיק המחוזק בסיבי פחמן) ו-GFRP (פלסטיק המחוזק בסיבי זכוכית). ה-LY 650 מאובזרת גם ב-LY-Link, טכנולוגיה מתקדמת לקישוריות בין כלי שייט המשתפת ומספקת מידע מגוון במועד.

ה-LY 650 נבנתה בשיתוף פעולה עם מומחים מחברת Marquis Yachts מפולאנסקי, ויסקונסין שבארה"ב. עם תחילת ייצור ה-LY 650, יישמה חברת Marquis Yachts את Toyota Production System המפורסמת  בתהליכי הייצור שלה כדי לשפר את יעילות הייצור ואיכותו.

ה-LY 650 צפויה להתחיל להימכר ב-30 באוקטובר. היאכטה החדשה תוצג בתערוכת היאכטות הבינלאומית בפורט לודרדייל, פלורידה בין ה-30 באוקטובר ל-3 בנובמבר 2019.

נשיא Lexus International, יושיהירו סאווה, אמר: "ה-LY 650 משקפת את שאיפתה של לקסוס להיות מותג לייף סטייל יוקרתי אמיתי שלוקח על עצמו אתגרים החורגים מעבר לענף הרכב. יחד עם Marquis Yachts ו- Toyota Marine ועל בסיס פילוסופיית “CRAFTED” של לקסוס, פיתחנו יאכטה המתאפיינת באירוח הצופה את צרכי הלקוח ובתשומת לב מדהימה לפרטים כדי להשיג עיצוב מתקדם ועיצוב פנים נוח במיוחד ביאכטת פאר באורך 19.8 מ'. אנו, בלקסוס, מתכוונים להמשיך לספק לכולם חוויות חדשניות ומדהימות".

היאכטה לקסוס בין הגלים. סגנון חיצוני ייחודי וחסר תקדים. צילום לקסוס

תכונותיה העיקריות של הLY 650

שפת העיצוב החדשה של לקסוס באה לידי ביטוי ביאכטה שאורכה 19.8 מ'

ביצועים יוצאי דופן ושקט כיאה לספינת דגל

חוויית משתמש מדהימה בזכות טכנולוגיה מתקדמת

Exit mobile version